اخبار ورزشی

دروازه‌بان جدید بایرن در راه مونیخ

دروازه‌بان جدید بایرن در راه مونیخ

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، باشگاه بایرن مونیخ که به خاطر وضعیت مانوئل نویر که به نظر می‌رسد دیرتر از موعد از پیش تعیین شده به شرایط بازی خواهد رسید، اخیراً در بازار نقل‌وانتقالات در تلاش برای جذب دروازه‌بانی جدید بود و از کپا آریسابالاگا، یاسین بونو و داوید دخه‌آ به عنوان گزینه‌های این باشگاه برای تقویت این پست یاد شده بود اما حالا این باشگاه آلمانی در یک قدمی امضای قرارداد با یک دروازه‌بان اسرائیلی است.

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا در این رابطه خبر داد؛ باشگاه بایرن مونیخ برای به خدمت گرفتن دنیل پرتز با باشگاه مکابی رژیم صهیونیستی به توافق رسیده است. این انتقال در ازای ۵ میلیون یورو به علاوه بند پاداش‌ها نهایی خواهد شد. این دروازه‌بان ۲۳ ساله تا پایان هفته (تا یکشنبه) در تست‌های پزشکی بایرن شرکت خواهد کرد و سپس قراردادی پنج ساله با این باشگاه بوندس‌لیگایی امضا می‌کند. او قرار است ذخیره اسون اولرایش باشد، این در حالی است که مانوئل نویر همچنان به دور از شرایط بازی کردن است.

پیوستن پاوار به اینتر قطعی شد/ اعلام جزئیات پیشنهاد آخر نراتزوری

بایرنی‌ها که برای فروش بنجامین پاوار با اینتر به توافق رسیده‌اند، در حال جستجو برای یافتن جانشینی مناسب برای این مدافع فرانسوی هستند و در این راستا با آرمل بلاکوتچاپ مدافع ساوتهمپتون، لوتشارل خیرترویدا مدافع فاینورد و لوکاس کلوسترمان مدافع لایپزیگ مذکراتی داشته‌اند. بایرن بعد از جذب یک مدافع جدید، بلافاصله با جدایی پاوار موافقت خواهد کرد.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا