اخبار ورزشی

درویش: النصر تیم منسجمی دارد/ مهاجم مد نظر گل‌محمدی سقف باشگاه را رد می‌کرد

درویش: النصر تیم منسجمی دارد/ مهاجم مد نظر گل‌محمدی سقف باشگاه را رد می‌کرد

به گزارش خبرگزاری برگزیده، در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس ایران در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی میزبان النصر عربستان بود که این دیدار با پیروزی ۲ بر صفر النصر به پایان رسید.

رضا درویش پس از این شکست گفت: متاسفانه در ابتدای بازی ترابی را از دست دادیم. ترابی یکی از شاخص‌ترین بازیکنان برای هر تیمی است. مجبور شدیم بعد از ۵ یا ۶ دقیقه آرایش تیم را تغییر دهیم. در نیمه دوم داشتیم سوار بازی می‌شدیم اما متاسفانه یک بازیکن از دست دادیم. النصر منسجم و خوب بود و این تیم به گونه‌ای است که می‌تواند برای هر تیمی مشکل به وجود بیاورد.

او در واکنش به این که آیا قبول دارد که نبود مهاجم باعث این نتیجه شد، گفت: امروز زاهدی هم در ترکیب نبود و این نشان از روشی که گل محمدی اتخاذ کرده بود می‌داد. شاید اگر مهاجم سرحال هم بود در برنامه تاکتیکی جایی نداشت. متاسفانه بازیکنی که آوردم فردای آن روز سرما خورد و اکنون تحت درمان است و ظرف چند روز آینده به تیم ملحق می‌شود.

درویش ادامه داد: تیم مقابل پرسپولیس تیم بزرگی بود و بهترین بازیکنان دنیا را دارد. اگر بنا است یک مهاجم مناسب برای پرسپولیس انتخاب می‌کردیم باید بهترین مهاجم را انتخاب می‌کردیم که در بازیکنان ایرانی اکنون هم‌چون بازیکنی نداریم. در خصوص مهاجمان خارجی هم که گل‌محمدی انتخاب کرد هیچ کدام قیمت زیر یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار نداشتند. بنا بر این بود که سقف را رعایت کنیم و برای همین نتوانستیم همچون مهاجمی را بگیریم. از این جهت، باید سقف را رعایت می‌کردیم یا بادی به هر جهت باشیم و فردا به دنبال کمیته انضباطی و کسر امتیاز می‌رفتیم. برای همین مهاجمی را انتخاب کردیم که به سقف قراردادی بخورد. محاسبه کردیم که بعد از اضافه شدن مهاجم خارجی سقف قرارداد بازهم رعایت شود.

مدیرعامل پرسپولیس درباره اختلاف نظر گل‌محمدی در خصوص مهاجم گفت: با گل‌محمدی مطرح کردیم که همچون مهاجمی می‌خواهیم بگیریم. باتوجه به سقفی که داریم مجبوریم همچون بازیکنی را بگیریم. گل‌محمدی بازیکنی می‌خواست که پس از آن سقف رعایت نمی‌شد. گل‌محمدی می‌گفت که بازیکنی که می‌خواهم باید سطح بالایی داشته باشد که این موضوع به سقف ما نمی‌خورد.

۲۵۱۲۵۱

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا