اخبار ورزشی

درویش: گل‌محمدی هنوز نام مهاجم مدنظرش را اعلام نکرده است/ در خانه خودمان اختیار تبلیغات محیطی را نداریم

درویش: گل‌محمدی هنوز نام مهاجم مدنظرش را اعلام نکرده است/ در خانه خودمان اختیار تبلیغات محیطی را نداریم

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، رضا درویش بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در هفته نخست لیگ برتر ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: خد را شکر زحمات بازیکنان به ثمر رسید. در نیمه اول به خاطر استرس‌هایی که وجود داشت همچنین عدم شناخت کامل تیم مقابل و هماهنگی‌های لازم که باید انجام شود، نتیجه یک مقدار غیرقابل پیش‌بینی بود، اما در نهایت زحمات بچه‌ها به ثمر نشست و گام اول را با پیروزی پشت سر گذاشتیم. اینجا باید ضایعه نبود هواداران را چطور تحلیل کنیم؟ شاید ۵۰ یا ۶۰ درصد تیم‌‍‌هایی مثل پرسپولیس هواداران بی‌شمار است که آنها دارند و انرژی مثبتی که از هواداران می‌گیرند باعث افزایش انگیزه و نشاط بازیکنان می‌شود. امیدواریم هر چه زودتر شاهد حضور تماشاگران و هواداران که صاحبان اصلی این تیم هستند، باشیم و آنها بتوانند در ورزشگاه حاضر باشند.

استارت پرسپولیس در لیگ بیست‌وسوم با پیروزی اقتصادی + فیلم

وی در پاسخ به طرح این موضوع که به دلیل نبود هواداران، پرسپولیس از نظر مالی ضرر کرد، گفت: از نظر مالی آنقدر ضرر کردیم که این ضررها (عدم بلیت‌فروشی) خیلی محسوس نیست.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره عدم استفاده از تبلیغات محیطی تصریح کرد: داریم به جایی می‌رسیم که انگار از خودمان هیچ اختیاری نداریم. نمی‌دانم چطوری ممکن است که من میزبان اختیار تبلیغاتم را ندارم! با اینکه بعد از صحبت با مسئولان سازمان لیگ قرار بود یکسری تبلیغات را بزنیم الان شما دیدید که تبلیغاتی که هیچ ارتباطی به ما نداشت، در ورزشگاه نصب شد. وقتی در خانه خودمان اختیار تبلیغ را نداریم، امیدواریم در خانه حریف به ما نگویند لباسی را که ما می‌گوییم بپوشید!

درویش راجع به توئیت خبرنگار عربستانی و خبر از توافق باشگاه پرسپولیس با عبدالرزاق حمدالله، گفت: آقای گل‌محمدی هم در مصاحبه قبلی خود گفت، اگر بازیکنی مدنظر باشد، سرمربی باید نام او را اعلام کند، اما تا این لحظه بازیکنی برای مذاکره به باشگاه معرفی نشده است. متأسفانه حواشی فضای مجازی زیاد است. اگر نام یکسری بازیکنان برای پیوستن به تیم‌ها مطرح نمی‌شد، ما نمی‌دانستیم آنها بازیکن فوتبال هستند! هنوز نامی به ما برای جذب بازیکن منعکس نشده است. حالا چطور آن خبرگزاری یا سایت خبر توافق را اعلام می‌کند، نمی‌دانم.

وی در مورد اینکه احتمال دارد با شرایط موجود و وضعیت ورزشگاه آزادی میزبانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا با مشکل مواجه شود، اظهار داشت: مشکل اصلی ما همین است. همه ما می‌دانیم که ورزشگاه آزادی از سوی باشگاه پرسپولیس به‌عنوان محل میزبانی اعلام شده است. حدود ۴۴ یا ۴۵ روز دیگر به پایان مهلت بازدید بیشتر نمانده است. درباره آماده‌سازی ورزشگاه آزادی به ما قول‌هایی داده شده، اما بناست کار به‌صورت بلوک به بلوک پیش برود. با دستور رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور اقداماتی انجام شده و شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی همه توان خود را برای بازسازی گذاشته است. ورزشگاه آزادی یک ورزشگاه ملی است به دنبال آن برای بازسازی می‌طلبد که یک بودجه ملی در نظر گرفته شود. بودجه فعلی وزارت ورزش و شرکت توسعه و تجهیز کفاف این کارها را نمی‌دهد. امیدواریم هرچه سریع‌تر این قول‌هایی که دادند، عملی شود. قطعاً اگر بودجه مدنظر تأمین شود، وزارت ورزش همه توانش را برای این کار گذاشته است. به هر حال اینجا دیگر نام استقلال و پرسپولیس نیست و آبروی جمهوری اسلامی در میان است. در صورت وجود بودجه، حتی اگر لازم باشد سه شیفت کار کنند وزارت ورزش کار را پیش می‌برد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سؤال خبرنگاری که دلیل جدایی محمد محمدی معاون سابق پرسپولیس را مشکل شخصی دانست، عنوان کرد: از بازیکنان، مربیان و کادر فنی باید تشکر کنم. ما هنوز آپشن‌های فصل گذشته را ندادیم و نتوانستیم این مبالغ را که مقادیر بسیار زیادی هم هست، تأمین کنیم. هر چند صد درصد مبلغ قرارداد سال گذشته را پرداخت کردیم، اما نتوانستیم آپشن‌ها را مهیا کنیم. ۲۰ درصد مبلغ موردنظر را نتوانستیم پرداخت کنیم، اما بازیکنان این تیم بی‌بدیل هستند، چرا که وقتی توضیحات ما را شنیدند، بدون هیچ اعتراضی به کارشان ادامه دادند. ما به آنها توضیح دادیم چه مسائلی باعث شد که نتوانیم مسائل مالی را عملیاتی کنیم. خدا را شکر که بازیکنان تلاش مداوم انجام دادند و نتیجه خوبی گرفتند. تلاش می‌کنیم با رفع موانع جذب اسپانسر و دریافت پول‌هایی که از جاهای دیگر طلبکاریم، گوشه‌ای از زحمات آنها را جبران کنیم.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا