Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
درگیری و تیراندازی هنگام معامله «الماس تقلبی»/ کلاهبرداران حرفه‌ای دستگیر شدند - خبرگزاری برگزیده های ایران
اجتماعی

درگیری و تیراندازی هنگام معامله «الماس تقلبی»/ کلاهبرداران حرفه‌ای دستگیر شدند

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی برگزیده های ایران از دستگیری ۳ فروشنده تقلبی الماس در غرب تهران پس از وقوع یک تیراندازی در تهران خبر داد.

سرهنگ موقوفه ای در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: روز گذشته وقوع یک فقره تیراندازی در تهران به کلانتری ۱۰۷ فلسطین گزارش شد که با اعلام این خبر تیم عملیات کلانتری در محل حادثه حاضر شده و تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی افزود: درتحقیقات مشخص شد ۳ فروشنده الماس تقلبی طی درگیری با چند خریدار، ۵ گلوله شلیک کرده و از صحنه جرم گریخته اند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: بنابرحساسیت موضوع تیم عملیات کلانتری ۱۰۷ فلسطین با رصد های اطلاعاتی و انجام تحقیقات پلیسی هویت و مخفیگاه ۳ متهم را شناسایی کرده و تیم عملیات کلانتری پس از دریافت این اطلاعات با اخذ مجوز لازم قضائی ۳ کلاهبردار حرفه ای را بازداشت و به کلانتری منتقل کردند.

وی با بیان اینکه در بررسی های بیشتر از متهمان ۵ عدد الماس تقلبی و یک قبضه کلت جنگی کشف شد؛ تصریح کرد: متهمان ۳۵ تا ۴۰ ساله در بازجویی ها پس از مشاهده شواهد و مدارک موجود به جرم خود مبنی بر تیراندازی و خرید و فروش الماس های تقلبی اعتراف کردند.

سرهنگ موقوفه ای با بیان اینکه یکی از متهمان در ۳ استان مازندران، قم و مشهد تحت تعقیب است، خاطرنشان کرد: کشف جزئیات پرونده ادامه دارد و متهمان برای اخذ دستور قضائی به دادسرا روانه شد.

انتهای پیام/

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا