اخبار روز

درگیری گسترده در نابلس/ بولدوزر نظامی ارتش صهیونیستی در آتش سوخت

درگیری گسترده در نابلس/ بولدوزر نظامی ارتش صهیونیستی در آتش سوخت

– اخبار بین الملل –

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری برگزیده های ایران، منابع خبری بامداد امروز پنجشنبه اعلام کردند که در جریان یورش نظامیان رژیم اشغالگر به مقبره حضرت یوسف (ع) در نابلس، درگیری شدیدی میان فلسطینی‌ها و نظامیان صهیونیست رخ داد و رزمندگان گردان‌ شهدای الاقصی وارد درگیری با اشغالگران شدند.

به گزارش المیادین و به نقل از رسانه‌های فلسطینی در جریان یورش نظامیان صهیونیست به نابلس در شمال کرانه باختری، یک جوان فلسطینی بر اثر انفجار بمب گازی از ناحیه سر مجروح شده و ده‌ها تن دیگر نیز بر اثر استنشاق گاز سمی دچار خفگی شدند.

بر اساس این گزارش، نظامیان ارتش صهیونیستی با یک بولدوزر نظامی به نابلس یورش برده و در صدد آماده‌سازی یورش شهرک‌نشینان به مقبره حضرت یوسف (ع) بودند.

خبرنگار المیادین در فلسطین اشغالی گزارش داد که رژیم اشغالگر با ده‌ها خودرو نظامی وارد نابلس شد اما شهرک‌نشینان نتوانستند به مقبره حضرت یوسف برسند و وضعیت در نابلس شبیه به جنگ است.

وی افزود، رزمندگان مقاومت فلسطین شجاعانه در برابرنظامیان دشمن صهیونیستی ایستادند و گردان‌ شهدای الاقصی از درگیری شدید با صهیونیست‌ها خبر می‌دهد.

پیشتر رسانه‌های عبری اعلام کرده بودند که حدود ۲۰۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست با ۴۰ اتوبوس قرار است به مقبره یوسف حمله کنند.

گردان شهدای الاقصی در نابلس اعلام کرد که رزمندگان ما به شدت با نظامیان رژیم اشغالگر که از منطقه شرقی و خیابان رجب به نابلس یورش آورده‌اند درگیر شدند. همچنین رزمندگان شهدای الاقصی توانستند بولدوزر نظامی دشمن اشغالگر را با بمب انفجاری هدف قرار دهند.

به گفته منابع محلی، درگیری شدید میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها در نابلس در چندین محور تا ساعات نزدیک به صبح ادامه داشته است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که یک دستگاه بولدوزر نظامیان این رژیم در پی حمله شماری از فلسطینیان با بمب‌های آتش زا به سمت آن، آتش گرفته است.

عملیات در نزدیکی نابلس ۲ صهیونیست را راهی بیمارستان کرد
واکنش گروه‌های مقاومت به عملیات‌های ضد صهیونیستی در قدس و نابلس/ اشغالگران لحظه‌ای روی آرامش را نخواهند دید

 

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا