چهارمحال و بختیاری

دریافت مجوز از آموزش و پرورش برای کلیه مراکز آموزش دهنده به کودکان زیر ۶ سال ضروری است

دریافت مجوز از آموزش و پرورش برای کلیه مراکز آموزش دهنده به کودکان زیر ۶ سال ضروری است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان چهارمحال وبختیاری، افشین امیریان مدیر کل آموزش‌وپرورش استان در نهمین نشست شورای برنامه‌ریزی و نظارت تعلیم و تربیت کودک استان گفت : تمامی کودکستان ها، مهد های کودک و کلیه موسساتی که به کودکان زیر ۶ سال آموزش میدهند باید مجوز خود را از آموزش و پرورش دریافت نمایند.

وی گفت :همچنین کلیه مهد کودک ها و پیش دبستانی هایی که قبلا از سازمان بهزیستی و آموزش و پرورش مجوز دریافت نموده اند لازم است برای ادامه فعالیت در سامانه ملی تعلیم و تربیت کودک برای تطبیق مجوز خود ثبت نام نمایند.

افشین امیریان خاطر نشان کرد : فرایند تطبیق مجوز مراکز پیش دبستانی از ابتدای فروردین ماه آغاز شده و تا ۷ اردیبهشت ادامه دارد.

وی افزود : تا کنون ۷۵۰ مرکز در سامانه ثبت نام کرده اند و تعداد ۳۰۰ مجوز در سامانه پس از اتمام فرایند تطبیق، تایید شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت : کلیه مراکز به منظور تطبیق مجوز ابتدا باید در سامانه ملی تعلیم و تربیت کودک ثبت نام نمایند سپس در صورت تایید مدارک توسط کارشناس منطقه، پرونده به هسته گزینش ارسال می گردد و پس از اتمام مراحل گزینش پرونده به صورت الکترونیکی به اداره کل آموزش و پرورش استان ارجاع و در صورت تکمیل بودن مدارک مجوز فعالیت صادر خواهد شد.

وی افزود : از پایان اردیبهشت ماه امسال فعالیت کلیه مراکزی که از این طریق اقدام به اخذ و یا تطبیق مجوز نکرده اند متوقف خواهد شد.

گفتنی است: شورای نظارت بر فعالیت کودکستان های استان صبح دیروز با حضور مدیر کل، سرپرست معاونت آموزش ابتدایی و اعضای این شورا در محل دفتر مدیر کل آموزش و پرورش استان برگزار شد و روند تطبیق مجوز های کودکستان ها مورد بررسی قرار گرفت.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا