اصفهان

در اولین جلسه مجمع نمایندگان اصفهان با استاندار چه گذشت؟

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان، روز گذشته بیست و دومین جلسه مجمع نمایندگان استان اصفهان با حضور سیدرضا مرتضوی استاندار جدید اصفهان درخصوص مسائل استان برگزار شد.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در اصفهان پیرامون این جلسه اظهار داشت: اولین جلسه مجمع نمایندگان استان اصفهان با استاندار جدید بود که تقریبا به جز یکی دو نفر، همه نمایندگان استان حاضر بودند و مجموعا صحبت‌های خوبی درباره مباحث استان صورت گرفت.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار افزود: مباحث مربوط به آب، فرونشست، صنایع، بسترها و زمینه‌های همکاری میان نماینده عالی دولت در استان و نمایندگان مردم استان در مجلس با توجه به حضور ۱۹ نماینده اصفهان در مجلس و وضعیت خوبی که می‌توان از آن در جهت حل مشکلات استان استفاده کرد، در این جلسه مطرح شد.

وی عنوان کرد: پیشنهاد شد که استاندار یک برنامه چهار ساله داشته باشد و در این برنامه درباره هر شهرستانی مشخص کند که از وضعیت کنونی به چه وضعیتی خواهد رسید که استاندار هم این پیشنهاد را پذیرفت.

حاجی دلیگانی گفت: قرار شد با شروع کار فرمانداران شهرستان، برنامه چهارساله هم آغاز شود، در این برنامه انتظاری که از نمایندگان مجلس دارند هم آورده خواهد شد و نمایندگان نیز اعلام کردند از برنامه‌های استاندار حمایت خواهد شد.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار افزود: پیشنهاد شد که شورای اداری استان به صورت عملیاتی و کاربردی‌تر به طور منظم تشکیل شود و با توجه به بهتر شدن شرایط کرونا به صورت حضوری باشد.

وی تصریح کرد: پیشنهاد شد که به صورت یک در میان جلسات شورای اداری استان در محل هر شهرستان با حضور نمایندگان و شورای اداری استان و شهرستان برگزار شود.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: مساله دیگر این بود که درخصوص مسائل استان به صورت جمعی و مشترک حرکت کنیم.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار گفت: من هم نکته‌ای را راجع به سوخت دو نیروگاه اسلام‌آباد درچه و شهید منتظری شاهین‌شهر مطرح کردم که شایعاتی مبنی بر رفع پلمب مشعل‌های مازوت‌سوز نقل می‌شود و راجع به آن هشدار دادم که چنین اتفاقی رخ ندهد زیرا بسیار برای وضعیت هوای استان بد است.

وی بیان داشت: مقرر شد چهارشنبه بعد هم جلسه آینده را با استاندار در محل استانداری داشته باشیم و جلسات مرتبا ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ق/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا