قزوین

در ایام دههٔ بصیرت ۳۰ هزار بستهٔ معیشتی در قزوین توزیع خواهد شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از قزوین، امیرعلی حسینیانی، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در قزوین گفت: به‌مناسبت فرا رسیدن دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و دههٔ بصیرت، سپاه استان به دبیری بسیج سازندگی و با همکاری پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات، اقدام به برگزاری رزمایش کمک‌های مؤمنانه کرده است.

وی افزود: ۳۰ هزار بستهٔ معیشتی که ارزش هر یک از این بسته‌ها ۴۰۰ هزار تومان است، در قالب نهضت کمک‌های مؤمنانه توسط گروه‌های جهادی سپاه در میان نیازمندان استان توزیع خواهد ‌شد که این طرح از شب یلدا آغاز شده است؛ این بسته‌ها شامل برنج، مرغ، حبوبات، روغن و برخی آجیل و شیرینی‌جات بوده که توزیع آن‌ها تا پایان ایام فاطمیه ادامه دارد.

این مسؤول ضمن اشاره به این‌که نهضت کمک مؤمنانه کماکان ادامه‌دار است، عنوان کرد: این بسته‌های معیشتی در مناطق محروم استان از جمله مناطق آسیب‌دیده و روستاها توزیع می‌شود.

حسینیانی تأکید کرد: ۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای کمک‌های مؤمنانه در نظر گرفته شده که ۵۰ درصد مبلغ آن توسط بسیج و مابقی آن توسط خیرین استان تأمین شده است.

 رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: پویش‌های دیگری نیز در ایام سال به‌ویژه ایام‌الله دههٔ فجر و ایام منتهی به سال نو پیش‌بینی شده است که در موعد مقرر انجام خواهد شد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا