قم

در جامعه اسلامی نباید مدیر نجومی بگیر باشد

به گزارش برگزیده های ایران از قم، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا حامدی، امام جمعه پردیسان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه امروز این شهر با گرامیداشت هفته بسیج و برشمردن مأموریت‌های هفتگانه بسیج گفت: بسیج یک فرهنگ است، لذا در همه جا و همه نهادها باید حضور داشته باشد. باید خدمات و برکات بسیج را به اطلاع مردم برسانیم تا بسیجی‌های جدیدی به جمع بسیجیان اضافه کنیم.

امام جمعه پردیسان با اشاره به فرارسیدن زمان مذاکرات بین ایران و ۴+۱ گفت: در آستانه مذاکرات همیشه فضاسازی‌های مختلف شروع می‌شود. بیانیه اخیر در خصوص لزوم توقف دخالت‌های منطقه‌ای ایران نمونه این فضاسازی‌هاست. آن‌ها نمی‌خواهند به خواسته به حق ایران تن بدهند، ایران در این باب کوتاه نمی‌آید و انگیزه ما رفع یک‌جای تحریم‌هاست.

خطیب جمعه پردیسان با اشاره به اعتراض مردم اصفهان و شهرکرد به مشکلات حاصل از کم‌آبی خاطرنشان کرد: این مسئله یک چالش بزرگ است. مسئولین به سیاست‌های ابلاغی در این خصوص که سال‌ها قبل توسط رهبری ابلاغ شده است توجه نکرده‌اند. مسئولین امر باید الگوی کشت را رعایت کرده و از آبیاری غرقابی جلوگیری کنند. اکوسیستم تغییرات زیادی کرده است و این امر توجه ویژه و برنامه‌ریزی‌های بلندمدت را می‌طلبد.

حامدی مقابله مسئولان دولت با مسئله حقوق‌های نجومی را خواستار شد و گفت: پنج سال است که حضرت آقا بر این موضوع تأکید می‌کنند. مدیران نجومی‌بگیر کم هستند، اما همین کم هم نباید در جامعه اسلامی وجود داشته باشد.

وی با اشاره به سالروز شهادت شهید سیدحسن مدرس و روز مجلس گفت: این شهید پنج دوره نماینده مجلس شورای ملی و فردی دشمن‌ستیز و ساده‌زیست بود که باید برای نمایندگان مجلس ما الگو باشد.

امام جمعه پردیسان با گرامیداشت اولین سالگرد تدفین شهید گمنام در جوار قرارگاه نماز جمعه پردیسان گفت: این شهید منشأ برکات بسیار بوده و مردم بسیار با او انس برقرار کرده‌اند و حتی از شهرستان‌های دیگر برای زیارت این شهید می‌آیند. ان شا الله حتماً از مجاورت با این شهید بهره ببریم و استفاده کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین حامدی با بزرگداشت یاد شهید فخری‌زاده گفتند: شأن بالای این شهید در پیام تسلیت رهبری قابل مشاهده است. این شهید جامعیت علمی، صفا و خلوص و توان مدیریتی بالا داشت.

امام جمعه پردیسان در پایان خواستار توجه ویژه مسئولان و انجام مطالعات دقیق جهت الحاق اراضی ۵۶۰ هکتاری به پردیسان شد و تأکید کرد: پردیسان هنوز مشکلات زیرساختی دارد و در صورت اضافه شدن ۵۶۰ هکتار جدید باید جلوی اضافه شدن مشکلات جدید گرفته شود.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا