اصفهان

در جریان مشکلات کشاورزان اصفهان هستم/ دولت تمام تلاش خود را انجام خواهد داد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان، محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور در گفت‌وگوی زنده با مردم اصفهان اظهار داشت: از وفاداری مردم غیور اصفهان تشکر می‌کنم که همیشه و در همه حال به همین صورت بودند؛ معضل خشکسالی در همه استان‌ها مطرح است به‌طوری که رئیس جمهور در این یک ماه مدت ۲ بار شورای عالی آب را برگزار کردند.

وی ادامه داد: رئیس جمهور به‌دنبال موضوع آب بودند و امروز هم پیگیری کردند و من هم در همین راستا به وزیر نیرو و جهادکشاورزی دستور پیگیری دادم؛ دولت به جد پیگیر است که این مسأله را به هر نحوی مدیریت کند تا این دوره سخت را پشت سر بگذاریم.

مخبر تصریح کرد: واقعا دنبال حل مشکل هستیم، در بین مردم شرق اصفهان حضور داشتم و وضعیت آن‌ها را دیدم و انصافا وضعیت سختی دارند ما هم دنبال هستیم به هر وسیله‌ای که هست مشکل را حل کنیم.

معاون اول رئیس جمهور گفت: استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد و خوزستان دچار مشکل آب هستند و ان شاالله به شکلی که مشکل این استان‌ها حل بشود موضوع را دنبال می‌کنیم و نتایج را به اطلاع مردم خواهیم رساند و وزرا هم دارند کار می‌کنند و طرح‌های مختلفی دارند و پیشنهاداتی را هم مطرح کرده‌اند که آن‌ها را فردا برسی خواهیم کرد.

انتهای پیام/۳۶۴۹/آ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا