اصفهان

در جلسه اعضای شورای شهر با استاندار اصفهان چه گذشت؟/ پیشنهاد احیای ستاد ویژه مناطق محروم

محمد نورصالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در اصفهان پیرامون جلسه اعضای شورای شهر با استاندار جدید اصفهان اظهار داشت: امروز به اتفاق اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان جلسه و دیداری را با سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان داشتیم که جلسه خوبی بود، ضمن معرفی برنامه‌ها و اولویت‌های شورای شهر برای استاندار تأکید زیادی روی مسأله تأمین آب و مدیریت واحد در این زمینه داشتیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در این جلسه بحث مناطق کم برخوردار و هم‌افزایی‌‌هایی که در این زمینه‌ می‌تواند اتفاق بیفتد، مطرح شد، عنوان کرد: استاندار هم وقت مبسوطی را گذاشتند و نقطه نظرات خودشان را گفتند.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه پیشنهاد شد جلسات مستمری داشته باشیم و ایشان هم استقبال کردند، افزود: مقرر شد که اولویت را روی مناطق کمتر برخوردار بگذاریم و با برنامه قبلی و دیدگاه‌های هماهنگ شده پیش رویم.

نورصالحی هم‌چنین خاطرنشان کرد: مصوبه‌ای در شوراهای قبل درباره ستاد ویژه مناطق محروم داشتیم که ریاست آن را استاندار برعهده دارد و سال‌ها است فعال نبوده، درخواست داشتیم که این ستاد مجددا با معیت استاندار و سایر ارگان‌ها فعال شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان بیان داشت: مقرر شد جلسه بعدی را هم از مناطق کمتر برخوردار شروع کنیم که هم از ایده‌ها و برنامه‌های استاندار و هم اولویت‌ها و برنامه‌های شورای شهر است.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/آ/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا