Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
در حوزه فرهنگی کارهای مغفول زیادی داریم/ ضعف در حوزه تربیت هنرمند انقلابی - خبرگزاری برگزیده های ایران
لرستان

در حوزه فرهنگی کارهای مغفول زیادی داریم/ ضعف در حوزه تربیت هنرمند انقلابی

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از خرم‌آباد، محمد کرم الهی در آیین تکریم و معارفه رییس حوزه هنری هنری لرستان با اشاره به اینکه لرستان سرزمین یادها و خاطره‌ها است، اظهار کرد: لرستان سرزمین داشته‌های پنهان مانده از نگاه مدیریتی‌های نالایق و و نامناسب در دوره‌های تاریخی مختلف است.

وی افزود: لرستان با تقدیم ۶۳۰۰ شهید (در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی) در عرصه فرهنگی جایگاهی والا دارد.

رییس سابق حوزه هنری لرستان گفت: با وجود جایگاه تاریخی و تمدنی لرستان در عرصه فرهنگی اما برای چاپ یک کتاب از شهید یا فیلم سینمایی حوزه دفاع مقدس باید بارها رو اندازی کنیم.

کرم الهی بیان کرد: نمی‌شود با اتکا به اعتبارات داخلی سازمان‌ها فیلم‌ و یا کتابی را ساخت، این فضا باید تغییر پیدا کند.

وی با بیان اینکه کارهایی در حوزه فرهنگی انجام شده اما جای کار دارد، افزود: کارهای مغفول مانده در حوزه فرهنگی آنقدر زیاد است که اگر دستگاه‌های فرهنگی تا بیست سال دیگر کار کنند بازم هم کار باقی‌مانده داریم.

رییس سابق حوزه هنری لرستان گفت: ما در حوزه تربیت هنرمند انقلابی  و پشتوانه سازی حرکت فرهنگی دچار ضعف هستیم، ما به سهم خودمان جلو‌ آمده‌ایم اما کم است و همه باید پای کار باشند.

کرم الهی افزود: با وجود اینکه در حوزه نمایش،  موسیقی و انیمشین و کاریکاتور جزو سه استان برتر کشور هستیم اما به دلیل عدم حمایت هنرمندان ما مهاجرت کرده‌اند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا