آذربایجان غربی

در حوزه مدیریت بحران ضعیف هستیم/ لزوم توجه شهرداری ارومیه به موضوع پدافند غیرعامل

به گزارش برگزیده های ایران از ارومیه، توماج وحیدافشار عصر روز شنبه در نشست هفتگی کمیسیون سرمایه‌گذاری، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به وجود برخی بناهای تاریخی تحت تملک شهروندان اظهار داشت: اینکه روی برخی بناها و مکان‌ها برچسب میراث فرهنگی، ورزشی، فضای سبز بزنیم و ارزش آن را پایین بیاوریم و مالک را متضرر کنیم انصاف نیست؛ این یک روال غلط و اشتباهی است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: یکی از مهمترین مشکلات شهر ارومیه آبیاری درختان است که هم موجب تصادفات می شود و هم آب هدر می‌رود، که برای حل این مشکل می‌توانیم از مخازن هیدرواستاتیک با جذب و ترغیب سرمایه‌گذار استفاده کنیم.

وی ضمن تاکید بر اهمیت موضوع پدافند غیرعامل عنوان کرد: در حوزه پدافند غیرعامل خیلی ضعیفیم و در زمینه مدیریت بحران مشکل داریم و عملا هیچ کاری انجام نداده‌ایم، باید سرمایه‌گذاران را به این سمت هدایت کنیم و فرصت انتفاع ایجاد کنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه با توجه به مشکلات شهروندان و انبوه سازان با ابلاغ طرح تفصیلی جدید خاطرنشان کرد: با قیمت‌های امروز ساخت و ساز زیر شش طبقه برای سرمایه‌گذار صرفه اقتصادی ندارد و باید به فکر به گردش درآمدن چرخه اقتصادی ساخت و ساز و ساختمان در شهر نیز باشیم.

انتهای پیام/ 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا