چهارمحال و بختیاری

در سفر یک روزه استاندار چهارمحال و بختیاری به اردل چه گذشت

به گزارش برگزیده های ایران از شهرکرد غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری صبح روز پنج‌شنبه به‌همراه تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی برای بررسی میدانی مشکلات مردمی به شهرستان اردل سفر کرد.

غبارروبی گلزار شهدای اردل، بازدید از طرح‌های آبیاری اراضی کشاورزی ده‌کهنه روگر، تونل گورمیزه، بیمارستان امام رضا(ع) اردل، حضور در شورای اداری و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران از مهم‌ترین برنامه‌هایی که توسط استاندار در این سفر یک روزه صورت گرفت.

استاندار چهارمحال و بختیاری در این سفر از برخی از پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان بازدید به عمل آورده و از نزدیک با مشکلات مردم این منطقه مخصوصا مردم منطقه سرخون که با ترکیدگی لوله نفت مارون دچار مشکلات جدی شده بودند آشنا شد و برای تسریع در رفع مشکلات مردمی دستوراتی را صادر کرد.

از جمله مدیران همراه با استاندار در این سفر یک روزه می‌توان به مدیر کل سازمان مدیرت بحران، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، معاون هماهنگی امور اقتصادی، مدیر کل اداره کار و رفاه اجتماعی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان  اشاره کرد.

غلامعلی حیدری در دیدار با خانوداه شهدا و ایثارگران شهرستان اردل با اشاره به ظرفیت‌های بالای این شهرستان گفت: در برابر جنگ اقتصادی دشمن، انجام فعالیت‌های اقتصادی، اعتمادسازی بین سرمایه‌گذاران داخلی، توسعه زیرساخت‌های گردشگری، تلاش برای تولید درآمد، روان‌سازی ارتباط مسوولان با مردم و حفظ کرامت انسانی ضروری است.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: دستیابی به شاخص‌های توسعه و تحقق توسعه جهشی در استان، میزان تحقق برنامه‌های ۱۴۰۰، تدوین برنامه‌های سال ۱۴۰۱، استفاده از ظرفیت بنیادها و قرارگاه‌ها، بهره‌گیری از توان بخش خصوصی، به همت و کمک گروه‌های مختلف نیاز دارد.

تشریح مشکلات ترکیدگی لوله نفت مارون

در شورای اداری نیز که در شهرستان اردل برگزار شد خسرو کیانی با اشاره به ترکیدگی لوله نفت مارون و آتش‌سوزی گسترده در این منطقه مشکلات ایجاد شده در پی این حادثه برای مردم را در حضور استاندار تشریح کرد.

 اعتبارات شهرستان اردل در سال‌جاری ۲برابر شده

علی شهریارپور رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری نیز در جریان این سفر با بیان اینکه اعتبارات شهرستان اردل در سال گذشته ۹۱۰ میلیارد ریال بود، گفت: اعتبارات این شهرستان در سال‌جاری بیش از ۲ برابر رشد دارد.

این میزان اعتبارات با افزایش افزون‌بر ۲ برابری در سال‌جاری به یک‌هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال در سال‌جاری افزایش پیدا کرد که این میزان رشد اعتبارات شهرستان اردل با نگاه محرومیت‌زدایی و تسریع در روند توسعه بوده است.

انتهای پیام/۶۸۰۳۳


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا