خراسان شمالی

در مذاکرات پیش رو، تجربه برجام تکرار نخواهد شد/ اولویت اصلی مذاکرات، رفع تحریم است

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی گفت: در مذاکرات پیش رو قطعا، تجربه برجام تکرار نخواهد شد و اجازه نخواهیم داد که همچون برجام یک هیاهوی ناقص و توخالی و وقت کش اتفاق بیفتد.

امان الله حسین پور، نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در بجنورد در رابطه با مذاکرات پیش رو ایران به چند کشور اروپایی، اظهار کرد: در مذاکرات پیش رو قطعا، تجربه برجام تکرار نخواهد شد و اجازه نخواهیم داد که همچون برجام یک هیاهوی ناقص و توخالی و وقت کش اتفاق بیفتد.

وی با اشاره به اینکه ایران در مذاکرات پیش رو، دولت با هدف نتیجه گرایی پیگیری ها را انجام می دهد، ادامه داد: کشور هیچ شتابی برای امتیازدهی به طرف مقابل ندارد و قطعا دولت و مجلس در این رویکرد با یکدیگر متحد هستند.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی افزود: این مذاکره قطعا باید در حول محورهای مطرح شده در برجام باشد که که به معنای واقعی نتیجه را حفظ کنند تا پایدار شود.

وی گفت: قطعا اولویت اصلی مذاکرات رفع تحریم است اما باید دقت شود نباید هر امتیازی که آنها خواستد داده شود و نباید کشور نسبت به مسائل هسته ای کوتاه بیاید.

انتهای پیام/ن


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا