کرمانشاه

در واکنش به خبر فارس/ میراث فرهنگی: مجوز دفتر گردشگری متخلف باطل می‌شود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از کرمانشاه،چندی پیش یک شرکت گردشگری در کرمانشاه با برپایی تور گردشگری (گفته شده مختص پزشکان بوده است) در شهرستان قصرشیرین و با همراهی گروه رقص کردی و دی.جی اقدام به رقص و شادی کرده‌اند و این چنین به ایام فاطمیه هتک حرمت می‌کنند.

بنابر تصاویر منتشر شده در پیج اینستاگرام این افراد، تعدادی خانم نیز درحال رقص و پایکوبی هستند و علاوه بر این، یک خانم اقدام به اجرای نمایش سماع در حضور جمع می‌کند که طبق فتوای مراجع تقلید حرام است.

جزییات بیشتر این خبر:

تور گردشگری به همراه رقص آواز در ایام فاطمیه

انتشار این خبر در خبرگزاری برگزیده های ایران انتقادات زیادی را در سطح استان کرمانشاه به همراه داشت. در همین خصوص و در مراسم تشییع شهدای گمنام در شهر کرمانشاه، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: مگر جوانان انقلابی این شهر مرده‌اند که این‌چنین می‌شود، جان ناقابلی داریم که در راه انقلاب خواهیم داد.

میراث فرهنگی: مجوز دفتر گردشگری لغو گردید

اداره کل میراث فرهنگی نیز به این اتفاق سریعاً واکنش داد و طی ارسال جوابیه‌ای به دفتر خبرگزاری برگزیده های ایران کرمانشاه از لغو مجوز این دفتر گردشگری خبر داد.

جوابیه این اداره کل به شرح ذیل است: پیرو درج گزارشی تحت عنوان «برگزاری تور گردشگری به همراه رقص در ایام فاطمیه» در مورخه ۱۶ دیماه ۱۴٠٠، به اطلاع می‌رساند تور مورد اشاره با توجه به اسناد موجود در تاریخ ۱٠ دیماه حدفاصل دهه فاطمیه اول و دوم توسط یکی از دفاتر خدمات مسافرتی استان کرمانشاه برگزار شده است که متاسفانه برگزار کنندگان تور مرتکب تخلفاتی شده اند که قابل قبول نبوده و به دور از شئونات اسلامی است. 

به اطلاع می رساند این اداره کل ضمن محکوم کردن این گونه رفتارهای هنجار شکنانه با اقدام جهت لغو مجوز دفتر، از طریق حقوقی در خصوص بانیان و برگزار کنندگان این تور اقدامات قضایی لازم را در دستور کار قرار خواهد داد. 

در خاتمه مجددا با محکوم کردن این عمل خودسرانه از محضر مردم شهید پرور استان کرمانشاه صمیمانه پوزش می‌طلبیم. 

انتهای پیام/ح


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا