Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
دزد طلاها در کهگیلویه به دام افتاد - خبرگزاری برگزیده های ایران
کهگیلویه و بویراحمد

دزد طلاها در کهگیلویه به دام افتاد

به گزارش برگزیده های ایران از یاسوج سردار”کیقباد مصطفایی” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت طلا و زیورآلات از منازل شهروندان در شهرستان کهگیلویه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود:  ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و به کارگیری روش‌های علمی کشف جرم، ۲ نفره از سارقان را در این ارتباط شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.

مصطفایی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده پس از مواجهه با مستندات غیرقابل انکار پلیس به ۳ فقره سرقت طلافروشی در سطح شهرستان کهگیلویه اعتراف و مقادیری طلا و زیورآلات مسروقه شامل ۴ عدد النگو،۲ عدد دستبند، ۴ حلقه انگشتر، یک رشته گردنبند، یک عدد گردن آویز طلا، ۱۰۰ گرم گلوبند و ۴۰ گرم سوزن طلا از آنان کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به اینکه ارزش طلاهای مسروقه ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است،خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا