اخبار ورزشی

دست‌هایی در کار است تا پرسپولیس قهرمان نشود

دست‌هایی در کار است تا پرسپولیس قهرمان نشود

مجتبی شیری مدافع اسبق پرسپولیس معتقد است حتما برانکو از دید خودش دلایل موجهی برای قول نکردن پیشنهاد پرسپولیس داشته با این وجود مدافع اسبق پرسپولیس معتقد است مربیان داخلی هستند که قادرند درپرسپولیس کارهدایت شان را به نحو احسن انجام دهند.شیری این گفت و گو را با ایران ورزشی انجام داده است.

*چرا برانکو در حالی که همه هواداران و مسولان پرسپولیس به دنبال حضوراین مربی در تیمشان بودند به ایران نیامد ؟!

من فکر می کنم برانکو با توجه به اینکه مدتها ار فوتبال ما دور بوده و از طرف دیگر هم تیم را خودش نبسته شاید صلاح را بر این دیده که به پرسپولیس نیاید .

*به نظرتان فکر می کنید در شرایط فعلی چه گزینه خوبی برای پرسپولیس وجود دارد ؟

به نظرم بهترین گزینه برای پرسپولیس یحیی است و فکر می کنم ای کاش مسولان پرسپولیس باز هم به نوعی تلاش می کردند که یحیی را در تیمشان حفظ کنند و او را برگردانند !

*اما حضور مجدد یحیی کاملا منتفی شده !

به هر حال خیلی حیف شد که دیگر یحیی را نداریم چون بدون تعارف همه می دانند که ایشان یکی از بهترین مربیان تاریخ پرسپولیس هستند که نتایج و خدماتی که در چهار سال حضورشان در پرسپولیس کسب کردند در یاد همه هواداران پرسپولیس باقی خواهد ماند و ایشان را به یکی از بهترین مربیان تاریخ پرسپولیس تبدیل ساخته است .

*با این وجود شنیده شده که پرسپولیس با چند گزینه خارجی هم صحبتهایی داشته که احتمال حضور یکی از آنها در پرسپولیس خیلی زیاد است !

به هر حال من فکر می کنم باید گزینه خیلی خوبی انتخاب شود چون همه هواداران پرسپولیس از تیمشان توقع زیادی دارند و تیمی که در هفته دوره اخیر شش قهرمانی را کسب کرده قطعا هواداراز او توقعی جزموفقیت و تکرار قهرمانی ندارد از این رو حتما باید با وسواس زیادی مربی جدید پرسپولیس انتخاب شود .

*شما اگر بخواهید با وسواس در خصوص مربی پرسپولیس نظر بدهید چه مربی را پیشنهاد می دهید ؟

به نظرم علی دایی در بین مربیان ایرانی بهترین گزینه هستنئد اس فوتبال ایران و یکی از بهترین مربیان و بازیکنان تاریخ پرسپولیس که

*به تکرار قهرمانی پرسپولیس با توجه به سختی ها و حواشی که در این فصل وجود دارد چه صحبتی دارید ؟

شرایط سخت شده اما اگر بازیکنان خوبی جذب شوند و مربی خوبی هم انتخاب شود حتما می توان به قهرمانی امیدوار بود چون قهرمانی در ژن بازیکنان پرسپولیس است و اصولا شخصیت این تیم به گونه ای بوده که باز هم می توان این تیم را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی محسوب کرد .

*در خصوص اوسمار چه نظری دارید و به نظرتان این مربی می تواند به عنوان مربی برای پرسپولیس گزینه موفقی باشد ؟

نه اوسمار گزینه مناسبی برای سرمربیگری پرسپولیس نیست و به درد سرمربیگری نمی خورد و به هر حال بعد از رفتن آقا یحیی حالا شرایط به گونه ای شده که مدیریت فعلا اوسمار را در کادر فنی نگه داشته که بازیکنان از تمرین و شرایط بدنی مطلوب دور نمانند و حتما با حضور سرمربی جدید مربی برزیلی از تیم جدا خواهد شد

*در رابطه با حضور حسین عبدی به عنوان گزینه سر مربیگری پرسپولیس چه نظری دارید ؟

حسین عبدی مربی خوبی هستند ودر تیم نوجوانان هم به خوبی این تیم را در جام جهانی هدایت کردند و ارزشهای فنی خودشان را نشان دادند اما من به عنوان مربی پرسپولیس اگر بنا به انتخاب مربی وطنی باشد نظرم همان گزینه ای هستند که ان را قبلا در خشی از گفت و گویم برای شما بازگو کردم .

*پرسپولیس علاوه بر اینکه مربی نیاورده تا کنون بازیکنی هم با وجود جدایی بازیکنانش جذب نکرده که این اصلا خوب نیست !

من نظرم راخیلی صریح گفتم و به شما گفتم در این فصل می خواهد کاری کنند که پرسپولیس نتیجه نگیرد و قهرمان نشود ضمن اینکه ما از مسائل پشت پرده هم خبرنداریم و نمی دانیم پای چه مسائلی در میان است که بهترین مربی از پرسپولیس جدا می شود و بهترین گزینه خارجی هم به پرسپولیس نمی آید .

به نظر شدیدا نگران تیم محبوب تان هستید ؟

شاید باور نکنید اما ما پیشکسوتان هم مانند هواداران تیممان نگران هستیم .هواداران هم هر جا ما را می بینند از ما سوال می کنند که چرا شرایط پرسپولیس این گونه شده و نهایتا تکلیف تیم ما چطور خواهد شد و شدیدا از وضعیت موجود ناراحتی خودشان را اعلام می کنند .

*در خصوص بازیکن جدید فکر می کنید در چه پستهایی پرسپولیس به بازیکن نیاز دارد؟

بعد از جدایی سرلک حتما پرسپولیس به یک هافبک خوب طراز اول نیاز دارد اما جدا از این مساله حتما در پست مهاجم به یک بازیکن گلزن نیاز داریم هر چند فعلا این واقعیت در پرسپولیس حاکم است تیمی که سرمربی ندارد قطعا بازیکنی به این تیم نمی آید مگرآنکه سرمربی جدید هر چه سریعتر انتخاب شود و پرسپولیس زمان را بیشتر از این برای مربی و بازیکن از دست ندهد.

۲۵۱ ۲۵۱

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا