اخبار روز

دستورات میدانی وزیر کشور در مناطق سیل‌زده کنارک + فیلم

دستورات میدانی وزیر کشور در مناطق سیل‌زده کنارک + فیلم

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از کنارک، احمد وحیدی وزیر کشور در دومین روز حضور خود در مناطق سیل‌زده جنوب استان سیستان و بلوچستان، پس از بازدید از معابر و منازل درگیر سیلاب، دستورات لازم جهت تسریع در روند خدمات‌رسانی را صادر کرد.

وزیر کشور عصر روز گذشته از طریق فرودگاه کنارک جهت بازدید از مناطق سیل‌زده جنوب استان سیستان و بلوچستان وارد این استان شد و پس از بازدید هوایی از نقاط سیل‌زده صعب‌العبور، دستورات لازم جهت تسریع به خدمت‌رسانی به این مناطق را صادر کرد.

همچنین وزیر کشور امروز با همراهی استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از ایستگاه پمپاژ شماره ۳ فاضلاب شهرستان کنارک بازدید کردند.

تلاش‌ها برای تخلیه ایستگاه پمپاژ فاضلاب شماره سه شهر کنارک که در اثر ورود آب سطحی ناشی از سیل و طوفان شب گذشته از مدار خارج شده است، ادامه دارد. هفت عدد پمپ بزرگ و کوچک در حال تخلیه آب هستند.

صبح امروز نیز جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان سیستان و بلوچستان به ریاست احمد وحیدی وزیر کشور و با حضور محمد کرمی استاندار در محل فرمانداری شهرستان کنارک برگزار شد.

وزیر کشور در دومین روز از حضور میدانی خود در مناطق درگیر سیلاب سیستان و بلوچستان، از نزدیک فرآیند در حال بررسی امدادرسانی به مردم جنوب استان است.

.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا