Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
دستور استاندار سمنان برای ساماندهی سریع‌ معتادان متجاهر - خبرگزاری برگزیده های ایران
سمنان

دستور استاندار سمنان برای ساماندهی سریع‌ معتادان متجاهر

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی عصر امروز در سومین نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: از اقشار مختلف مردم و مسؤولان استان در میزبانی شایسته از رئیس‌جمهور و هیأت همراه تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی اضافه کرد: بی‌تردید مهم‌ترین اقدام به‌منظور تکمیل امیدبخشی و اعتمادزایی در جامعه پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری است.

استاندار سمنان ادامه داد: بعد از هشت ماه از آغاز سال، این سومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان است که برگزار می‌شود و لازم است این جلسات به‌صورت ماهانه برگزار و عقب‌ماندگی‌ها جبران شود.‌

هاشمی با بیان اینکه مقام معظم رهبری، مبارزه با مواد مخدر را جهاد اکبر نامیدند، گفت: تا زمانی که در عرصه مواد مخدر تقاضا باشد، عرضه نیز خواهد بود؛ بنابراین باید همه ما در راستای کاهش تقاضا تلاش کنیم.

وی گفت: به‌منظور کاهش تقاضا و مبارزه با عرضه و مصرف مواد مخدر، باید تمامی خانواده‌ها احساس مسؤولیت کرده و در این راستا تلاش کنند.

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه باید از توان خیران، در ریشه‌کنی مواد مخدر کمک گرفت، افزود: اداره کل بهزیستی، شهرداری و سایر دستگاه‌های مرتبط موظف خواهند بود تا در کمتر از دو هفته نسبت به جمع‌آوری و ساماندهی و اسکان معتادان متجاهر اقدام کنند.

هاشمی گفت: نخستین فرآیند به‌منظور سامان‌بخشی معتادان متجاهر، شناسایی، جمع‌آوری و غربالگری آن‌هاست و در گام‌های بعدی صیانت، درمان و توانمندسازی قرار دارد.

وی گفت: در امر مبارزه با مواد مخدر و سامان‌بخشی معتادان نیاز به هیچ دستور و نظارت مافوقی نیست؛ بلکه در این مقوله مافوق همه ما، خدا و وجدان‌های بیدار ما قرار دارد.

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه در امر مقابله با مواد مخدر همه دستگاه‌ها، ذی‌نفوذان و مؤثران باید پای‌کار بیایند، گفت: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تا زمانی که در استان معتاد متجاهر وجود دارد، موظف است تا همه هفته جلسات شورای هماهنگی را برگزار کند.

هاشمی افزود: با توجه به در پیش بودن فصل سرما، لزوم تسریع در ساماندهی معتادان متجاهر امری ضروری و لازم‌الاجرا است.‌

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا