کرمان

دستور رئیس کل دادگستری کرمان برای رسیدگی به پروژه مسکن معلولان

به گزارش برگزیده های ایران از کرمان، یدالله موحد امروز در شورای حفظ حقوق بیت‌المال اظهار داشت: بررسی پروژه مسکن مهر ۱۹۲ واحدی شهرک مطهری مربوط به معلولان تحت حمایت بهزیستی نشان می‌دهد که با وجود پیگیری های این افراد، تاکنون نتیجه مناسبی حاصل نشده است.

وی یادآور شد: اراده همه نهادها این است که با رفع خلأ‌های موجود زمینه ادامه این پروژه فراهم شود، زیرا متقاضیان مسکن مهر ۱۹۲ واحدی شهرک مطهری وضعیت خاصی دارند و باید راهکاری اندیشیده شود که با توجه به شرایط آنها، پروژه به شکلی مدیریت شود که این افراد در آینده نزدیک صاحب‌خانه شوند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان اضافه کرد: بحث زمان در پروژه‌های اقتصادی و عمرانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و به عنوان دستگاه قضایی و حامی حقوق افراد از دستگاه‌ها به منظور رفع مشکلات اجرای پروژه ۱۹۲ واحدی شهرک مطهری پشتیبانی و کمک می‌کنیم.

موحد با بیان این مطلب که در این پروژه باید ظرف مدت یک هفته تکلیف پیمانکار روشن شود، ابراز داشت: پروژه نباید معطل اختلافات باشد و اختلاف به داوری و یا سیستم قضایی ارجاع شود تا حکم برای آن صادر شود.

وی عنوان کرد: پالایش مددجویانی که در وضعیت کنونی می توانند از مزایای حمایت‌های ارائه شده به منظور اجرای پروژه ۱۹۲ واحدی شهرک مطهری بهره‌مند شوند بر عهده بهزیستی است.

موحد ادامه داد: در راستای حل مشکلات موجود در تامین آب شرب شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد، احکام قانونی صادره از سوی دستگاه قضایی باید به‌صورت کامل اجرایی شود.

انتهای پیام/۸۰۰۱۹/ب/ر


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا