گیلان

دستِ باز ایران در جنگ سایبری/ بسیج سند بیمه انقلاب است

به گزارش برگزیده های ایران از منجیل، سردار علی عبدالهی در یادواره شهدای منجیل و حومه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اظهار کرد: از اینکه در میان مردم شهر دارالمومنین، دارالمجاهدین و دارالشهدا، به خودم می‌بالم. 

وی با بیان اینکه بسیج یک معجزه الهی بود، افزود: شکل‌گیری بسیج و تفکر بسیجی در کشور، نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرد و بدون شک پشتیبان واقعی نظام از آغاز انقلاب تاکنون است. 

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح، بسیج را یک نعمت الهی و پشتوانه مهم و اثرگذار نظام اسلامی دانست و بیان کرد: بسیج مردمی در دوران جنگ تحمیلی بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی، داوطلبانه به دل دشمن می‌زد و بسیاری از پیروزی‌های دفاع مقدس را مرهون بسیج می‌دانیم. 

عبداللهی با بیان اینکه روحیه بسیجی در جامعه ممتاز و اثرگذار است، گفت: ایثار و فداکاری بسیجیان مثال‌زدنی است و می‌توان در وصف فداکاری‌های بسیجیان، کتاب‌های زیادی نوشت که تقریبا فقط ۱۰ درصد آن به رشته تحریر در آمده و ۹۰ درصد مغفول مانده و کسی به آن نپرداخته است. 

وی با اشاره به تلاش‌های بسیجیان در عرصه‌های مختلف افزود: روحیه و تفکر بسیجی تمام تجهیزات و قدرت دشمن را از پا در آورده و این بزرگترین نیروی درونی در داخل انقلاب است که باید از پتانسیل آن به خوبی استفاده کنیم. 

تفکر بسیجی ناجی همه بحران‌ها
معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه جهاد و ایثار از نگاه بسیجیان یک تکلیف الهی بود، اظهار کرد: بسیجیان اراده معنوی و ایثارگرانه خود را به دشمن تحمیل کردند و هرگاه در کارها از نیرو و روحیه بسیجی استفاده کردیم پیروز میدان بودیم. 

عبدالهی با اشاره به تلاش‌های اثرگذار بسیجیان در بخش‌های مختلف در طول دوران انقلاب بیان کرد: نگاه بسیجیان و تفکر بسیجی، محرومیت‌زدایی در جامعه بوده و در این راستا اقدامات ارزشمندی در مناطق محروم توسط بسیجیان صورت گرفته و این بسیجیان بودند که در بحران‌های مختلف از قبیل سیل، زلزله و کرونا وارد میدان آمده و به کمک مردم شتافتند. 

تولید روزانه ۲۰ میلیون ماسک توسط بسیجیان 
معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه بسیج به کمک بهداشت و درمان آمد، گفت: از آغاز شیوع کرونا، بسیجیان وارد کار شدند و در این راستا روزانه ۲۰ میلیون ماسک توسط بسیجیان تولید و عرضه می‌شود و کمک شایانی به تقویت سلامت مردم کرد. 

وی با اشاره به جوان‌گرایی در بسیج افزود: بسیج سند بیمه انقلاب است و می‌بایست جوانان را به سمت بسیج سوق دهیم تا از ظرفیت آنان برای آینده‌ای روشن استفاده شود. 

عبدالهی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر «قوی شدن» بیان کرد: از آغاز انقلاب تاکنون دشمن علیه انقلاب تلاش‌های زیادی را کرد و تهدیدها و تحریم‌های دشمن علیه نظام اسلامی، سبب شد تا قدرت نظامی و دفاعی کشور افزایش پیدا کرد. 

وی با بیان اینکه قدرت دفاعی کشور در وضع بازدارندگی قوی قرار دارد، افزود: دیگر زمان تهدیدهای دشمنان گذشته است و امروز هیچ احدی جرات تهدید کشور را ندارد و قدرت بازدارندگی ایران مقابل تهدیدها افزایش یافته است. 

ایران در جنگ سایبری هم دست بسته نیست
معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ایران در جنگ سایبری هم دست بسته نیست، گفت: دشمن در جنگ سایبری هم نمی‌تواند با ایران در بیفتد و به کمک جوانان خلاق کشور توانستیم در این عرصه نیز در کل جهان حرف‌های زیادی را برای گفتن داشته باشیم. 

عبداللهی با بیان اینکه نیروی انسانی بزرگترین سرمایه نظام است، اظهار کرد: نیروسازی یکی از وظایف مهم در بخش‌های مختلف است و می‌بایست در تربیت نیروهای انقلابی، متعهد و دلسوزکوشا باشیم و جوانان انقلابی امروز با انگیزه‌تر از جوانان دوران دفاع مقدس هستند. 

وحدت رمز موفقیت است
وی با بیان اینکه موفقیت و گره‌گشایی مشکلات نزدیک است، گفت: وحدت رمز موفقیت امروز نظام است و هیچکس حرف ندارد باعث تفرقه و ایجاد مشکل در انقلاب و جامعه شود و مسؤولان نیز باید با وحدت و همدلی در فکر رفع مشکلات مردم باشند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸/ی


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا