اردبیل

دستگیری رمال اینستاگرامی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس ‌فتا، علی قهرمان طالع اظهار کرد: در پی پایش فضای مجازی توسط تیم رصد پلیس فتا، کارشناسان با صفحه‌ای در اینستاگرام روبه‌رو شدند که گرداننده آن با گذاشتن تصاویر فال‌گیری، رمالی و دعانویسی اقدام به تبلیغ و انجام این کار می‌کرد که به‌دلیل حساسیت موضوع، بلافاصله پرونده تشکیل و جهت رسیدگی در دستور کار کاراگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در پی بررسی‌های اولیه و همچنین انجام اقدامات فنی و تخصصی مشخص شد که دارنده صفحه اینستاگرامی با فریب کاربران فضای مجازی و به بهانه رمالی با اخذ وجه از آنان کلاهبرداری می‌کند.

رئیس پلیس فتا استان اردبیل ادامه داد: پس از تجمیع اطلاعات به دست آمده و هماهنگی با مقام قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه متهم در شهرستان اردبیل دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد تا با تکمیل پرونده در اختیار قانون قرار گیرد.

قهرمان طالع بیان کرد: هموطنان عزیز ضمن توجه به این نکته که اطمینان کردن به صفحات و کانال‌های رمالی و فال‌گیری در فضای مجازی طبیعتاً عاقبت خوبی نداشته و علاوه بر ضرر مالی باعث از هم پاشیدن بنیاد خانواده‌ها خواهد شد، می‌توانند گزارشات خود را در خصوص اینگونه صفحات از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir و قسمت مرکز فوریت‌های سایبری و یا تماس با شماره ۰۹۶۳۸۰ با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا