لرستان

دستگیری زوج کلاهبردار ۳۰ میلیاردی در پلدختر

دستگیری زوج کلاهبردار ۳۰ میلیاردی در پلدختر

به گزارش برگزیده لرستان ، سردار “یحیی الهی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی ارسال حکم جلب ۲ نفر از سوی مراجع قضائی، مبنی براینکه این افراد در پوشش کارکنان دولت از شهروندان در سطح شهرستان پلدختر کلاهبرداری کرده بودند،بلافاصله با تشکیل یک گروه ویژه، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به متواری و تحت تعقیب قرار داشتن این کلاهبرداران حرفه ای که ساکن یکی از روستاهای شهرستان پلدختر بودند افزود: ماموران انتظامی با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مناسب، در نهایت موفق به شناسایی محل اختفای این زوج کلاهبردار در شهرستان شدند.

سردار الهی یادآور شد: مأموران پس از اخذ نیابت قضائی، با انجام یک عملیات هدفمند موفق شدند این کلاهبرداران متواری را که دارای چندین فقره سابقه کلاهبرداری و خیانت در امانت بودند، در مکان مورد نظر دستگیر و به مقرانتظامی منتقل کنند.

فرمانده انتظامی استان لرستان بیان داشت: متهمان در تحقیقات انجام شده به بزه انتصابی و کلاهبرداری ۳۰ میلیاردی در پوشش معاملات صوری و دریافت وام های بانکی از شهروندان در سطح این شهرستان اعتراف کردند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان با تأکید بر عدم اطمینان شهروندان به افراد ناشناس و پرهیز از در اختیار قرار دادن اطلاعات فردی و خانوادگی خود به آنان افزود: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده و معرفی به دستگاه قضائی، با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا