آذربایجان غربی

دستگیری سارقان حرفه‌ای میلیاردی در ارومیه

به گزارش برگزیده های ایران از ارومیه، به نقل از روابط عمومی پایگاه خبری پلیس، سرهنگ صادق شکری اظهار داشت: در راستای تبیین و عملیاتی کردن اهداف قرارگاه تشدید مبارزه با سرقت  و در پی وقوع یک فقره سرقت محموله انجیر با روش مسمومیت در کلانشهر ارومیه، یک تیم مجرب از کارآگاهان اداره سرقت پلیس آگاهی استان تشکیل و مراتب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی و روش‌های نوین کشف جرم، موفق شدند سه سارق سابقه‌دار را شناسایی و با تعقیب و مراقبت شبانه‌روزی طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به همراه اموال مسروقه برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی انتقال دهند.

رئیس پلیس  آگاهی انتظامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی به عمل آمده متهمین به انجام سه فقره سرقت محموله‌های باری که از استان‌های فارس و گیلان به مقصد شهرستان ارومیه بارگیری شده بودند از طریق مسمومیت غذایی رانندگان و سرقت محموله‌ها اعتراف کردند.

شکری با بیان اینکه ارزش اموال کشف شده از سارقان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، اظهار داشت: در این راستا سه متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس  آگاهی انتظامی استان خاطرنشان کرد: مردم نقش مهمی در ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح جامعه دارند و از این رو می‌توانند با مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا