چهارمحال و بختیاری

دستگیری سارق به عنف از رانندگان تاکسی های اینترنتی در چهارمحال و بختیاری

دستگیری سارق به عنف از رانندگان تاکسی های اینترنتی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری برگزیده استان چهارمحال وبختیاری ،سرهنگ “علی تابش فرد “فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد با اعلام این خبر بیان داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر سرقت به عنف و زورگیری از راننده تاکسی اینترنتی، بررسی موضوع در دستورکار تیمی مأموران انتظامی کلانتری۱۱ شهرکرد قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه مأموران مشخص شد فردی ابتدا با گوشی و سیم کارت های سرقتی تاکسی اینترنتی کرایه کرده و در مسیر تردد با خوراندن نوشیدنی های خواب آور اقدام به سرقت از راننده خودرو می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد اظهار داشت: بلافاصله اقدامات پلیسی- اطلاعاتی مأموران در زمینه شناسایی سارق آغاز و با تلاش چندین روزه در نهایت هویت وی که از سارقان سابقه دار و حرفه ای در مشهد بوده است شناسایی شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سارق بسیار حرفه ای عمل کرده و دائما در حال نقل مکان بوده، تصریح کرد: در ادامه پس از چندین هفته رصد اطلاعاتی تحرکات متهم، در نهایت در یک عملیات غافلگیرانه قبل از اقدام به سرقت دستگیر و به یگان دلالت داده شد.

سرهنگ تابش فرد با بیان اینکه سارق تاکنون به ۳ فقره زورگیری و یک فقره سرقت منزل در مشهد و ۶ فقره سرقت به عنف از رانندگان خودروهای تاکسیهای اینترنتی نظیر اسنپ و ماکسیم و تپ سی با این شیوه اقرار کرده است، یادآور شد: تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد و نتایج آن در اخبار بعدی اعلام خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در برخورد با سارقان و برهم زنندگان آرامش مردم قاطع برخورد کرده و در بحث امنیت شهر با احد الناسی تعارف ندارد.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا