چهارمحال و بختیاری

دستگیری سارق به عنف متواری توسط کاراگاهان پلیس آگاهی استان چهارمحال وبختیاری

دستگیری سارق به عنف متواری توسط کاراگاهان پلیس آگاهی استان چهارمحال وبختیاری

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان چهارمحال وبختیاری، سرهنگ”محمدسعید یاری” جانشین فرمانده انتظامی استان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره آدم ربایی در شهرستان “سامان ” و متواری شدن متهمان رسیدگی پرونده به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی گفت: کاراگاهان پلیس اگاهی با تحقیقات میدانی، سر نخ هایی در خصوص محل اختفاء احدی از متهمان در یکی از شهرستانهای تابعه استان به دست آورده که طی یک عملیات غافلگیرانه متهم ردیف اول در یک باب منزل مسکونی دستگیر و به پلیس اگاهی استان اعزام و اقدامات لازم در خصوص دستگیری متهم ردیف دوم در دستور کار قرار گرفته و النهایه با انجام اقدامات فنی و پلیس محل اختفاء متهم ردیف دوم نیز در یکی از شهرستانهای استان اصفهان شناسایی و با توجه به اخبار واصله مبنی بر مسلح بودن متهم با اخذ دستورمقامات قضایی و اعزام دو اکیپ از کاراگاهان زبده پلیس آگاهی استان در یک عملیات ضربتی و منسجم متهم در محل اختفاء خود دستگیر گردید.

این مقام انتظامی افزود از محل اختفاء متهم دو قبضه کلت کمری به همراه ۷ تیغه خشاب کلت و ۲۸ عدد تیر جنگی به همراه ۴ تیغه قداره کشف و ضبط گردید.

سرهنگ “یاری” عنوان داشت متهمان طی انجام بازجویی های فنی و تخصصی به بزه ارتکابی معترف وپس از تکمیل پرونده جهت انجام اقدامات قانونی و قضایی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفته وآن مرجع پس از صدور قرار بازداشت متهمان را روانه زندان شدند.

سرهنگ”محمدسعید یاری” جانشین فرمانده انتظامی استان امنیت را خط قرمز پلیس اعلام و تاکید کرد: اگر افرادی بخواهند امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیاندازند پلیس با آنان برخورد قانونی خواهد نمود

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا