سمنان

دستگیری سارق و کشف ۱۱ فقره سرقت اماکن خصوصی

دستگیری سارق و کشف ۱۱ فقره سرقت اماکن خصوصی

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان سمنان سرهنگ “سید علی میر احمدی” در گفت و گو یی، با اعلام این خبر گفت در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح حوزه استحفاظی شهرستان آرادان، گشت‌های انتظامی و اطلاعاتی به منظور دستگیری سارق یا سارقان به صورت فعالانه وارد میدان شدند.

میراحمدی به اجرای گشت های هدفمند و در نتیجه آن مظنون شدن ماموران به یک دستگاه خودروی نیسان آبی در مقابل پارک جنگلی منطقه ده نمک اشاره و افزود: راننده و سرنشین خودرو که در حال بارگیری تعدادی درب آهنی بودند، به محض دیدن پلیس از محل متواری می‌شوند.

وی از تعقیب و مراقبت نیسان توسط ماموران انتظامی خبر داد و اضافه کرد: متهمان با بی‌توجهی نسبت به دستور ایست پلیس طی چندین مرحله قصد صدمه زدن و منحرف کردن ماشین گشت انتظامی به خارج از جاده را داشتند که مأموران با استفاده صحیح از قانون بکارگیری سلاح، اقدام به شلیک گلوله سمت لاستیک نیسان کردند و سرانجام راننده مجبور به توقف خودرو شد.

سرهنگ احمدی تصریح کرد: سرنشین نیسان با توجه به پستی و بلندی منطقه به سرعت متواری و در ادامه راننده توسط ماموران دستگیر که پس از حضور در پلیس آگاهی، طی بازجویی فنی به ۱۱ فقره سرقت از اماکن خصوصی با همدستی دوست خود اعتراف کرد.

جانشین انتظامی استان از زندانی شدن متهم ۲۹ ساله و سابقه‌دار با دستور قضائی خبر داد و افزود تحقیقات در راستای شناسایی و دستگیری همدست وی همچنان ادامه دارد

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا