اصفهان

دستگیری عامل اخلال در نظام توزیع نهاده های دامی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان، کامران ریاحی اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی در پی رصد هوشمندانه بازار نهاده‌های دامی و اعتراض دامداران استان در خصوص کمبود شدید نهاده‌ها و قیمت گزاف آن در بازاد آزاد موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: ماموران در همین رابطه اخباری مبنی بر امتناع کارخانجات تولید آرد از عرضه و فروش سبوس به کارخانجات و کارگاه‌های تولید خوراک دام دریافت کرده و به منظور بررسی موضوع طی هماهنگی با مقام قضایی به همراه کارشناسان سازمان صمت وجهاد کشاورزی از کارخانه های آرد بازدید کردند.

وی گفت: ماموران حین بازدید از یک کارخانه آرد واقع در شهرستان اصفهان در بررسی‌های تخصصی خود دریافتند مدیر کارخانه مذکور علی رغم دریافت گندم با نرخ دولتی از ارسال ماهانه ۳۰۰ تُن سبوس به کارگاه‌های تولید خوراک دام با قیمت دولتی هزار و ۴۰۰ تومان که به عنوان سهمیه از سوی سازمان جهاد کشاورزی تعیین شده خودداری کرده است.

ریاحی تصریح کرد: همچنین در بررسی اسناد ومدارک مشخص شد مدیر کارخانه مقدار ۴۱۰ تُن سبوس مربوط به تیر و مرداد سال جاری را به کارگاه های خوراک دام بدهکار واز فروش آنها به نرخ آزاد ۳ هزار و ۵۰۰ تومان سود غیر متعارف بدست آورده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: در این خصوص مدیرکارخانه دستگیر و پس از اعتراف صریح به تخلف صورت گرفته به همراه پرونده برای اتخاذ هرگونه تصمیم قضائی به دادسرا اعزام شد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا