کرمانشاه

دستگیری عامل قتل مسلحانه پنج شهروند هرسینی

دستگیری عامل قتل مسلحانه پنج شهروند هرسینی

به گزارش خبرگزاری برگزیده کرمانشاه، مهدی حاجیان در تشریح این خبر اظهار کرد: شب گذشته و در پی اطلاع از به قتل رسیدن پنج نفر از شهروندان در شهرستان هرسین با استفاده از سلاح گرم نظر به اهمیت و حساسیت موضوع بلافاصله تیم‌هایی تخصصی از انتظامی شهرستان، پلیس‌های آگاهی و اطلاعات و امنیت عمومی استان پیگیری موضوع و شناسایی و دستگیری قاتل را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا ضمن تشکیل اتاق وضعیت با استفاده از کلیه امکانات فنی، اطلاعاتی و تخصصی موجود تلاش و پیگیری مستمر و بدون وقفه شبانه روزی تیم‌های انتظامی حاضر و همچنین همکاری فنی یکی از دستگاه‌های امنیتی استان کرمانشاه در کمتر از ٢۴ ساعت هویت قاتل و مخفیگاه وی در یکی از مناطق روستایی اطراف شهرستان هرسین شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: سرانجام ظهر امروز طی یک عملیات منسجم و مقتدرانه قاتل در مخفیگاهش دستگیر و یک قبضه سلاح کلت به همراه تعداد هفت عدد فشنگ جنگی از وی کشف شد.

وی با اشاره به اعتراف صریح متهم به ارتکاب قتل چهار نفر از اعضای خانواده و یکی از دوستان خود، تصریح کرد: علت و انگیزه متهم از ارتکاب قتل‌ها در دست بررسی است.

حاجیان با بیان اینکه امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، خاطرنشان کرد: کارکنان فراجا برای حفاظت از جان، مال و آبروی شهروندان با تمام وجود ایستاده‌اند.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا