تهران

دستگیری قاتلان دو پرونده در پردیس

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از پردیس بهزاد عبدیان فرمانده انتظامی شهرستان پردیس عصر امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر لزوم رعایت قوانین و احتیاط‌های تامینی توسط شهروندان، اظهار کرد: اجرای طرح های مختلف در مناطق آلوده وجرم خیز را در راستای تامین امنیت و ارایه خدمات گوناگون در حوزه های مختلف اجرا و شاهد افزایش رضایتمندی مردم از اقدامات نیروی انتظامی و توفیقات پلیس در بخش های محتلف از جمله کشف سرقت، کشف کالای قاچاق، کشف مواد مخدر و غیره شده ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: طرح ارتقا امنیت اجتماعی ار اوایل امسال با همین نگرش و هدف گذاری در جهت افزایش احساس امنیت دربین شهروندان و مبارزه بی امان با سارقان، فروشندگان مواد مخدر و مخلان نظم و امنیت عمومی بصورت مستمر و متداوم اجرا شد.

وی افزود: در همین راستا در سه ماهه سوم سال جاری تعداد ۷۹۵ فقره انواع سرقت کشف و تعداد ۶۸۱ نفر سارق دستگیر شدند که تعداد ۲ مورد قتل شناسایی و منجر کشف و ۹نفر در این خصوص دستگیر شدند.

عبدیان ادامه داد: تعداد ۲۳ نفر اراذل و اوباش شناسایی، احضار و دستگیر و تعداد ۱۶ مورد کلاهبرداری کشف شده ۱۱ نفر در این خصوص دستگیر و تعداد۲۱۳ نفر فروشنده مواد مخدر ومعتاد متجاهر وکارتن خواب دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس اضافه کرد: انهدام ۶ باند سارقین به عنف و دستگیری ۱۱ نفر، دستگیری ۱۳ نفر در خصوص نزاع دسته جمعی، دستگیری ۲۱ نفر در خصوص ارتکاب جرایم فصای مجازی طی این مدت انجام شده است‌.

وی با بیان اینکه پلیس پردیس در این مدت ۱۴۵۰ لیتر سوخت قاچاق و بیش از ۳۵۰میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف کرده است، تاکید کرد: معضل قاچاق تهدیدی برای صنوف واقتصاد کشور بوده و پلیس در این خصوص با قاچاق‌چیان مماشاتی نخواهد کرد‌.

عبدیان تصریح کرد: کشف بیش از ۱۲۱ کیلو گرم انواع مواد مخدر در طی این مدت و دستگیری ۱۴۸نفر سوداگر مرگ جز عملکرد ۳ ماهه این فرماندهی است.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در پایان ضمن قدردانی از مشارکت و حمایت شهروندان، از عموم مردم، درخواست کرد: اخبار مربوط به فعالیتهای مجرمانه در شهرستان پردیس را از طریق مرفوک فوریت های پلیسی ۱۱۰ و انتقاد از پلیس را به ۱۹۷ اعلام کنند تا باعث بهبود فضای امنیتی و اجتماعی شهرستان باشیم‌.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا