خراسان رضوی

دستگیری متهم به موبایل قاپی با ۱۰۵ فقره سرقت

به گزارش برگزیده های ایران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «جواد شفیع زاده» رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی از دستگیری متهمی که با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی اقدام به ۱۰۵ فقره زورگیری و موبایل قاپی در نقاط مختلف مشهد کرده بود،خبر داد.

وی گفت: در پی گزارش چند فقره موبایل قاپی همراه با زورگیری توسط یک جوان موتورسوار در محدوده بلوار پنجتن و برخی نقاط دیگر شهر مشهد، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

شفیع زاده در ادامه گفت: کارآگاهان با بررسی اظهارات مالباختگان و سرنخ های موجود به فردی مظنون و پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضائی او را با یک دستگاه موتورسیکلت نگامی که قصد ورود به مخفیگاهش داشت، در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند. متهم که در تحقیقات مقدماتی منکر هرگونه سرقت بود در مواجهه با مستندات کشف شده به جرم خود اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی افزود: تلاش برای دستگیری مالخر یا مالخران این پرونده تا حصول نتیجه ادامه دارد. برابر مدارک و مستندات موجود تاکنون تعداد ۱۰۵ فقره پرونده موبایل قاپی از متهم کشف و به مالباختگان اطلاع رسانی و تحقیقات در جهت کشف سایر سرقت های احتمالی از وی ادامه دارد.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا