هرمزگان

دستگیری پزشک پوست پروازی قلابی با ۱۰۰ شاکی در بندرعباس

به گزارش برگزیده های ایران از بندرعباس، سرتیپ دوم غلامرضا جعفری اظهار کرد:  یک باند ۵ نفری از پزشک قلابی  و دستیارانش در بندرعباس شناسایی و دستگیر شدند. 

وی بیان داشت: کاراگاهان پلیس آگاهی استان پس از دریافت خبری مبنی براینکه شخصی تحت عنوان متخصص پوست ومو و زیبایی هفته ای یکبار از تهران به بندرعباس مراجعه می کند و در آرایشگاه های زنانه و منازل اشخاص، اقدام به طبابت و انجام امور تخصصی پزشکی می کند ، موضوع را بصورت ویژه در دستور کار قراردادند. 

فرمانده انتظامی هرمزگان افزود: کارآگاهان محل کار پزشک قلابی را در یکی از محله های بندرعباس شناسایی و با هماهنگی قضائی به محل اعزام شدند و در یک عملیات پلیسی  یک پزشک و چهار دستیار قلابی را هنگام اقدامات پزشکی غیر قانونی دستگیر کردند.

به گفته سردار جعفری، تا کنون بیش از ۱۰۰ شاکی جهت طرح شکایت از آسیب های وارده توسط تیم مذکور به پلیس آگاهی مراجعه کرده اند.

فرمانده انتظامی هرمزگان بدون معرفی این پزشک و همدستانش، گفت: چنانچه فرد یا افرادی از تیم پزشکان قلابی دستگیر شده شکایتی دارند برای پیگیری موضوع به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا