آذربایجان غربی

دستگیری پیمانکاری با مدرک علمی جعلی در آذربایجان‌غربی

دستگیری پیمانکاری با مدرک علمی جعلی در آذربایجان‌غربی

به گزارش برگزیده های ایران آذربایجان‌غربی از روابط عمومی دادگستری استان، ناصر عتباتی با اعلام این خبر اظهار کرد: این فرد با اسناد و مدارک جعلی برای خود مدرک درجه یک علمی، فنی و تخصصی برتر اجرای قراردادها و پروژه‌های پیمانکاری مهم اخذ و با جعل و سوءاستفاده، صدها میلیارد تومان به بیت المال خسارت وارد کرده بود.
وی افزود: با پیگیری‌ها و رصد اطلاعات ماموران اطلاعاتی و هماهنگی کامل با دستگاه قضایی پس از کشف جرم، فرد مزبور دستگیر و تحت قرار بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفت و بازداشت شد.
عتباتی اضافه کرد: با تمام افراد مرتبط با متهم که با او به هر صورتی اعم از مشارکت، معاونت یا تسهیل در اجرای جرایم مزبور مرتبط بوده‌اند وفق قانون برخورد لازم معمول خواهد شد.
مقام ارشد قضایی آذربایجان‌غربی ادامه داد: متهم مزبور با مدرک جعلی تخصصی که گرفته است پس از شروع به کار با انواع و اقسام ترفندها و تهیه صورت حساب‌های ساختگی و طرح پرونده‌های کذایی اقدام به اخذ خسارت‌های هنگفت کرده است.

وی یادآور شد: با اطلاع مدیریت دستگاه قضایی استان و نهادهای نظارتی فقط در یک مورد از پرونده‌ها از ورود بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان خسارت به بیت‌المال ممانعت به عمل آمد.
عتباتی تاکید کرد: حقوق بیت‌المال امانتی در دست تمامی مسوولان است و به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد افراد سودجو با تجاوز در حقوق بیت‌المال آن را غارت کنند چرا که این حقوق متعلق به همه مردم است و تکلیف دستگاه قضایی هم صیانت و حفاظت از حقوق عامه مردم است.

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا