Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
دشمنان ما حتی از نام حاج قاسم هراس دارند/ مکتب سلیمانی از حرم ولایت و توسعهٔ انقلاب دفاع کرد - خبرگزاری برگزیده های ایران
قزوین

دشمنان ما حتی از نام حاج قاسم هراس دارند/ مکتب سلیمانی از حرم ولایت و توسعهٔ انقلاب دفاع کرد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از قزوین، مهدی صباغی، شهردار قزوین در مراسم گرامیداشت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که شب گذشته در آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع) قزوین گفت: زمانی که کسی با صلابت بیان می‌کند ما ملت امام حسینیم و فرهنگ ما فرهنگ عاشورا و مکتب ما حسینی است، یعنی بینش‌ها، حرف‌ها، گرایش‌ها و تراوشات فکری حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری در نوع عملکرد آن شخص پیاده شده و این تفکر، تفکر مکتب قاسم سلیمانی است.

صباغی ادامه داد: داعش زمانی تشکیل شد که ما در حال حرکت در محور مقاومت و ایجاد بینش بودیم، اما همانطور که امام فرمود انقلاب پیروز شد اما زمینه‌سازی رساندن انقلاب به دست حضرت صاحب نیازمند تفکر و مکتب است که این مکتب ایجاد شده است.
شهردار قزوین درباره چگونگی تشکیل داعش گفت: داعش از اتباع ۸۸ کشور، که متعصبانه اقدام می‌کردند و می‌گفتند تا آخرین لحظات پای اعتقادشان خواهند ایستاد تشکیل شده بود‌، اما با ایستادگی جبهه مقاومت نابود شد و حکومت خودخوانده‌اش از بین رفت.
صباغی تأکید کرد: آن‌هایی که با رویاپردازی ادعا می‌کردند یک روزی ما را به خفت و خواری می‌رسانند، به جایی رسیده‌اند که امروز حتی از بیان شدن اسم قاسم سلیمانی در شبکه‌های مجازی می‌ترسند و گمان می‌کنند با حذف اسم و حذف تصاویر مربوط به شهید سلیمانی پیروز میدان می‌شوند.
این مسئول ابراز کرد: با خون قاسم سلیمانی معبر گذر آخرالزمانی به سمت ظهور، غرق شور و توسعه فرهنگ گردید و زیر ساخت‌های تفکر و فرهنگ صحنه عاشورا یک بار دیگر زنده شد.
وی ادامه داد: در عملیات کربلای ۴ و در نهر خین که ۲۷ متر بود ۶۰۰ شهید و مجروح دادیم و امروز در محور مقاومت با  دفاع از حرم آل الله تفکر، فرهنگ و مکتب قاسم سلیمانی در آن جاری و ساری است.
شهردار قزوین گفت: تفکرات و کریدور ایجاد شده توسط قاسم سلیمانی نشات گرفته از یک خط حرف امام است که می‌‌فرمایند ما انقلاب را صادر می‌کنیم.
صباغی بیان کرد: سالگرد شهید سلیمانی این را به ما می‌آموزد که چگونه باید فرهنگ و مکتب سلیمانی را حفظ کنیم و همواره آن را به یاد داشته باشیم.
این مسئول خاطر نشان کرد: دشمنان بعد از انقلاب و تأمین زیر ساخت‌های محکم در کشور فهمیدند دیگر نمی‌توانند با ما سخت بجنگند و جنگ فقط سبب حفظ انسجام بیشتر ما خواهد شد.
وی افزود: دستیابی به انقلاب اسلامی فقط بیرون کردن شاه نبود چراکه ما جرعت کردیم در مقابل امپراطوری جهانی بایستیم و ابهت شرق و غرب را در هم شکسته و ریشه استکبار را ساقط کنیم.
شهردار قزوین اذعان کرد: خون قاسم سلیمانی به طوری جوشید که دروازه‌های صدور انقلاب و فرهنگ اسلامی در میان ملل دنیا گشوده شد و این موضوع نشان می‌دهد جنگ امروز، جنگ شناختی است.
صباغی در پایان گفت: حاج قاسم یک مکتب بود که توانست با غربت از حرم ولایت، توسعه انقلاب و محور مقاومت دفاع کند.
انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا