خراسان رضوی

دشمن از اتحاد مردم و علمای شیعه و اهل سنت ایران خشمگین است

به گزارش برگزیده های ایران از تربت‌جام، سرتیپ دوم پاسدار علی‌اکبر افراسیابی امروز صبح در مراسم معارفه اولین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مرزی صالح‌آباد که با حضور امامان جمعه شیعه و اهل سنت، مسئولان اجرایی، نظامی، انتظامی، قضایی، امنیتی و جمعی از بسیجیان برگزار شد، گفت: مردم مؤمن، سخت‌کوش و انقلابی شهرستان صالح‌آباد که از موقعیت مهم و استراتژیکی متشکل از سه‌نقطه مرزی ایران، افغانستان و ترکمنستان برخوردار هست درواقع مرزبانان و مدافع اصلی انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: بر اساس آماری که مسئولان ارائه کردند، متاسفانه بیش از ۴۰ درصد مردم منطقه تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند و این افتخار نیست. امروز که یک فرصت و یک ظرفیت جدیدی در این شهرستان ایجادشده قطعاً همه مسئول هستیم تا برای مردم شایسته شهرستان مرزی صالح‌آباد تلاش مضاعف‌تر و قدم محکم‌تری در عرصه‌های مختلف برداریم.

نباید شب و روز بشناسیم

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام رضا (ع)، تقدیم ۱۰۷ شهید را از ظرفیت‌های بالقوه در این شهرستان برشمرد و تصریح کرد: آنچه ما به‌عنوان یک شاخص و محور اصلی در دست داریم ایثار، شهادت، ازخودگذشتگی، ایستادگی و مردانگی ملت شریف ایران اسلامی در اقصی نقاط کشور به‌ویژه این خطه مرزی است.

سردار افراسیابی خاطرنشان کرد: آلان که فرصت جدید خدمت ایجادشده است نباید شب و روز بشناسیم و برای مردم عزیز این بخش از میهن اسلامی، بیش از گذشته وقت بگذاریم تا این شهرستان به جایگاه اصلی از هر حیث که مستحق آن هست برسد.

 وی خطاب به مسئولان یادآور شد: باید ببینیم چه مشکلی از مردم حل کردیم، چقدر مردم را نسبت به دین مبین اسلام، انقلاب و آرمان‌های اصلی آن امیدوار کردیم، چقدر رفتار و عملکردمان موجب وحدت و همدلی و چقدر خدای‌نکرده باعث تفرقه و انشقاق در جامعه شده است.

وحدت بین مردم و علمای شیعه و اهل سنت ایران موج می‌زند

معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا (ع) در ادامه گفت: وحدت و همدلی در بین مردم و علمای شیعه و اهل سنت ایران موج می‌زند که این اتحاد و همبستگی به‌خصوص در این خطه تلفیقی و مرزی موجب خشم و ناراحتی دشمنان شده است. هر چه اتحاد و وحدت کلمه داشته باشیم، می‌توانیم خدمت بیشتر، مؤثرتر و شایسته‌تری به جامع اسلامی ارائه کنیم.

وی همچنین قابلیت های گردشگری منطقه با برخورداری از پیشینه تاریخی، فرهنگی و ظرفیت های گردشگری، ذخایر معدنی و هم رمز بودن با دو کشور افغانستان و ترکمنستان را از نقاط مورد توجه دانست و بر بهره گیری از این قابلیت ها برای مردم تاکید کرد.

سردار افراسیابی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بسیج و سپاه خدمتگزار این مردم و نظام است و به فرموده رهبر معظم انقلاب در هر جا کشور به مشکلی بربخوریم آن را به عمود خیمه نظام یعنی سپاه متصل می‌کنیم. لذا با راه‌اندازی این ناحیه جدید تأسیس و معرفی فرمانده آن‌یک ظرفیت دیگری به شهر و منطقه برای خدمت بیشتر اضافه شد.

گفتنی است در این مراسم سرهنگ دوم پاسدار روح‌الله اسحاقی به‌عنوان اولین فرمانده این ناحیه معرفی و از زحمات چندین ساله سرهنگ پاسدار ابوطالب جوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت‌جام نیز تجلیل شد.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا