کهگیلویه و بویراحمد

دشمن از کوچکترین حادثه در ایران بهره‌برداری می‌کند/ رسالت مهم فعالان فضای مجازی در شرایط حساس کنونی

به گزارش برگزیده های ایران از یاسوج، سردار حمید خرمدل در اختتامیه رویداد تولید محتوای بسیج گفت: باید باور کنیم که آمریکا رو به افول است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: چند شب پیش صدا و سیما تصاویری از آمریکا نشان می‌داد گداها و فقرا در اکثر خیابان چادر زده بودند و در فقر و فلاکت به سر می‌بردند البته در اروپا هم همین طور است.

وی با اشاره به اینکه امروز اقتصاد چین نسبت به آمریکا به سرعت در حال پیشرفت است، گفت: آمریکا هم در عرصه نظامی و هم عرصه اقتصادی ضعیف شده است.

مقام ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه  امروز جریان مقاومت پرچمدار اصلی در غرب آسیا است و حرف اول و آخر را می‌زند، افزود: وعده خداوند است که اگر مسلمین با هم باشند و برای خدا مجاهدت کنند عنایت خدا شامل حال آنها می شود.

سردار خرمدل با مهم و حساس خواندن شرایط کنونی خطاب به فعالان فضای مجازی گفت: دشمن از کوچکترین رویداد در کشور و استان ما بهره‌برداری می‌کند در قضیه فوت سجاد رزمجویی خواننده محلی استان میخواستند موج‌سواری کنند اما شبکه استانی دنا در این خصوص خوب عمل کرد و اجازه این کار را به آنها نداد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دشمن برای ضربه زدن به کشور و نظام از هیچ کاری از تحقیر گرفته تا شبکه‌سازی دریغ نمی‌کند. یکی از ابزارهایی که باید به واسطه آن نقشه دشمنان را خنثی کنیم فضای مجازی است.

وی با تاکید بر توجه بیشتر به حوزه فضای مجازی گفت: خیالتان راحت در حوزه جنگ سخت از مرحله بازدارندگی گذشتیم و اگر دشمن یک ضربه به ما بزند ۱۰ تا می‌خورد. دشمن در جنگ سخت نمی‌تواند کاری انجام دهد آنچه مهم است جنگ نرم است.

وی بیان کرد: دشمن از طریق جنگ نرم در حال  القای ناکارآمدی مدیران، ناکارآمدی نظام، مشکلات و گرانی‌هایی که نتیجه سیاست‌های غلط لیبرال‌ها از اول انقلاب تاکنون بوده است که فعالان فضای مجازی در این خصوص رسالت مهمی بر دوش دارند.

وی دامنه فعالیت فعالان در فضای مجازی را تنها مختص به ایران ندانست و گفت: امروز نه تنها مردم خودمان بلکه مردم دنیا را از اشغالگری رژیم صهیونیستی و استبداد آمریکا آگاه کنیم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دنیای امروزه باید به سمتی برویم که از حالت پدافندی خارج شویم و چهره تهاجمی به خود بگیریم  اگر آنها به دروغ چهره ما را مخدوش می‌کنند ما واقعیات جامعه آنها را به نمایش بگذاریم و با زبان هنر در فضای مجازی بیان شود که غرب مدینه فاضله نیست.

وی در بخش پایانی سخنان خود با تاکید مجدد بر جایگاه مهم و رفیع فعالان در حوزه مجازی گفت: در آستانه دهه پنجم انقلاب اسلامی می‌بینیم از نظام شاهنشاهی که عامل همه بدبختی‌های کشور است صحبت می‌شود. وضعیت و مشکلات کنونی از غرب تا شرق و شمال تا جنوب کشور میراث دوران شاهنشاهی است که در برهه‌های مختلفی کشور را قطعه قطعه کرد اگر این کار را نمی‌کرد آذربایجان جزئی از ایران بود و شاهد گردن‌کشی در این کشور یا مشکلات در بحرین و ….نبودیم و این کشورها بخشی از ایران بودند  فعالان فضای مجازی در این بخش هم رسالت مهمی بر عهده دارند.

خرمدل با بیان اینکه به برکت خون شهدا امنیت که بالاترین نعمت است در کشور برقرار است، گفت:  وضعیت کنونی وضعیت عادی نیست و در فضای مجازی و مرزها شاهد یک جنگ تمام عیار هستیم.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا