مرکزی

دشمن با جنگ نرم به دنبال تغییر مفاهیم دین است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اراک، پیش از ظهر امروز به مناسبت ۱۳ آبان سالروز مبارزه با استکبار جهانی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی با حضور برخی مسئولان، مدیران مدارس و دانش آموزان در مصلی بیت‌المقدس اراک برگزار شد.

دانش آموزان شرکت‌کننده با تأکید بر تداوم راه شهدا و انقلاب اسلامی در مبارزه با استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل انزجار خود را در برابر استکبار جهانی را اعلام کردند.

مردم اراک در این مراسم با شعار ایستادگی و مقاومت ملت ایران، رمز افول سلطه استکباری آمریکا، در مصلی بیت‌المقدس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضور پیدا کردند.

مردم متدین و ولایتمدار اراک این روز را که مظهر پایداری و مقاومت ملت ایران در برابر زیاده‌گویی‌های آمریکا است گرامی داشتند و خشم و انزجار خود را در برابر استکبار جهانی نشان دادند.

به گزارش برگزیده های ایران دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع) در این مراسم با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی در یوم‌الله ۱۳ آبان گفت: عده‌ای از ابتدای انقلاب تاکنون نظام را زیر سؤال می‌بردند و می‌گفتند نظام کارآمد نیست اما جایگاه ایران اسلامی و دستاوردها و پیشرفت‌هایی که در عرصه بین‌الملل داشته است جواب خوبی برای این تصورات غلط است، امروز در بزرگ‌ترین دانشگاه‌های جهان مباحث در ارتباط با اسلام مطرح می‌شود و ابعاد مختلف را مورد مطالعه قرار می‌دهند.

آیت‌الله رضا رمضانی اظهار کرد: باورهای امام راحل باید در بین مردم تقویت شود؛ امروز با جنگ نرم و استعمار نو طرف هستیم، دشمن اعتقادات و اخلاقیات را هدف قرار داده است و در تلاش است که آن را تغییر دهد چراکه به این نتیجه رسیده است با از بین  بردن افراد انقلاب آسیبی نمی‌بیند به همین منظور به دنبال جنگ نرم است.

وی افزود: امروز تمام دنیا بسیج شده‌اند تا طرز فکر افراد در کشورهای مسلمان را تغییر دهند چراکه تغییر نگرش‌ها حس مسؤولیت را از بین می‌رود و معنویت دچار مشکل می‌شود و این خطرناک است.

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع) بیان داشت: تفکر غرب به دنبال مسئولیت‌گریزی و مسئولیت‌ستیزی است، دنیای غرب و امریکا به این درک رسیده‌اند که دین را نمی‌توانند از جامعه بشریت حذف کنند اما به دنبال این هستند تا مفاهیم را عوض کنند و مفهوم آزادی و عدالت را برعکس آنچه امام خمینی (ره) باور داشت تعریف کنند.

رمضانی دین‌داری و آگاهی را وظیفه عموم در مقابل جنگ نرم دانست و اضافه کرد: اگر در جنگ نرم مردم را به‌درستی آگاه نکنیم، آنها در دشمن‌شناسی دچار شک می‌شوند، ارزش‌ها ضد ارزش می‌شوند و دین و شریعت تغییر می‌کنند بنابراین باید این آگاهی را به ملت ایران بدهیم.

وی گفت: دشمنان تلاش دارند تا دین را تغییر دهند لذا در این جنگ نرم وظیفه داریم با آگاهی جلوی این هدف شوم را بگیریم و بدانیم که اگر با این کار جلوی اقدامات دشمن را نگیریم، در این جنگ می‌بازیم.

دبیر مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه رهبر انقلاب از ما تحول طلب می‌کند تا بتوانیم دنیا را به لحاظ فکری مدیریت کنیم تصریح کرد: جامعه ما باید اندیشه‌ورز باشد و این‌ها است که ولایتمداری را به‌درستی معنی می‌کند.

رمضانی با بیان اینکه باید با مدیریت جهادی عقب‌ماندگی‌ها را جبران کرد چراکه جنگ نرم جنگ پیچیده‌ای است و باید مقابل آن بایستیم تا دشمن به اهداف خود نرسد؛ تأکید کرد: باید مواظب باشیم تا دشمن با جنگ نرم محتوای اسلام و انقلاب را ما نگیرد. ما می‌توانیم برای جهان الگو باشیم به شرطی که بتوان مقابل جنگ نرم را بگیریم.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا