اصفهان

دشمن به واسطه حضور بسیجیان، توان روبرو شدن با جمهوری اسلامی را ندارد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از چادگان، سردار اصغر عرب‌پور، جانشین فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدای نیروی زمینی سپاه صبح امروز در جمع بسیجیان چادگان اظهار داشت: تفکر بسیجی در جهان اسلام و کشورهای مسلمان نشر پیداکرده و کشورهایی که دشمن نظام اسلامی هستند در برابر مقاومت و ایستادگی بسیج به‌زانو درآمده و باعث متزلزل شدن حکومت آنان شده است.

وی گفت: ما از ایستادگی و مقاومت بسیج در برابر دشمنان اسلام خوشحالیم که تیرمان به‌گونه‌ای به قلب دشمن نشسته که دشمنان توان روبر شدن با بسیجیان را ندارند و این نشان از عظمت نظام جمهوری اسلامی است.

عرب‌پور بیان داشت: دشمنان اسلام تلاش می‌کنند تا با ایجاد تفرقه بین مردم و بسیج به اهداف شوم خود برسند ولی غافل از آنند که بسیج در ارائه خدمات در زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در کنار مردم است تا دشمنان اهداف شوم خود را به گور ببرند.

جانشین فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدای نیروی زمینی سپاه بیان داشت: جامعه‌ای که ما در آن زندگی می‌کنیم به قیمت خون بهترین جوانان به‌دست‌آمده و همه باید در راستای اهداف انقلاب ایستادگی کنند تا باعث یاس دشمنان شود.

وی گفت: دشمن بداند در خانواده‌ها بسیجیانی هستند که گوش به فرمان‌ها رهبر انقلاب هستند تا در همه امور مملکتی که نیاز باشد حضور فعال داشته باشند.

عرب‌پور به واکسن کرونا اشاره کرد و بیان داشت: بسیجیان در کنار دولت با همدلی، همیاری و وحدت در راستای واکسن کرون در شهر و روستاها همکاری داشته و دارند تا ریشه این ویروس از کشور بریده شود.

 جانشین فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدای نیروی زمینی سپاه گفت: هر مأموریتی که رهبر انقلاب بر آن امر کنند، سپاه و بسیج با وحدت و همدلی در مسائل امنیتی و مبارزه با جنگ نرم پای‌کار هستند تا دشمنان اسلام بدانند بسیجی گوش‌به‌فرمان ولایت‌فقیه است.

به گزارش برگزیده های ایران، در این مراسم از  مدیران برتر بسیج و فعالین عرصه‌های فرهنگی اجتماعی محرومیت زدایی و جمعی از فعالین مدافع سلامت اداره بهداشت شهرستان و جمعی از اصحاب رسانه شهرستان و همکار با بسیج تجلیل به عمل آمد. 

انتهای پیام/۶۳۰۴۶/ج/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا