اخبار ورزشی

دعوت آذربایجانی‌ها از حریف آمریکایی رحمان عموزاد/ تمرین میهالیس با حاجی‌ علی‌یف در باکو

دعوت آذربایجانی‌ها از حریف آمریکایی رحمان عموزاد/ تمرین میهالیس با حاجی‌ علی‌یف در باکو

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، یانی دیاکومیهالیس که در فاینال ایکس شکست خورد و با وجود کسب مدال نقره وزن ۶۵ کیلوگرم جهان در سال ۲۰۲۲، نتوانست بار دیگر در ترکیب تیم ملی آمریکا قرار بگیرد، این روزها در باکوست و در کمپ تمرینی آذربایجانی‌ها حضور دارد.

دیاکومیهالیس به دعوت رئیس فدراسیون کشتی آذربایجان به این کشور سفر کرده و به مدت ۱۰ روز با کشتی‌گیران آذربایجانی از جمله حاجی علی‌یف کشتی‌گیر عنوان‌دار ۶۵ کیلوگرم آمریکا تمرین داشته است.

این کشتی‌گیر در فینال مسابقات جهانی ۲۰۲۲ صربستان با قبول شکست مقابل رحمان عموزاد، نایب قهرمان جهان شد و چند ماه بعد هم در جام جهانی آمریکا مقابل نماینده کشورمان شکست خورد.

یانی دیاکومیهالیس در فاینال ایکس مقابل نیک لی تن به شکست داد تا نتواند بار دیگر در بلگراد نماینده ۶۵ کیلوگرم کشورش باشد. با این وجود او گفته تیم ملی آمریکا را در سفر به صربستان همراهی می‌کند و تا جایی که بتواند، به نماینده تیم کشورش در این رقابت‌ها کمک خواهد کرد.

مسابقات جهانی ۲۰۲۳ از ۲۵ شهریور ماه با کشتی آزاد در صربستان آغاز می‌شود و یانی دیاکومیهالیس این بار برخلاف سال گذشته به‌عنوان تماشاگر در این پیکارها حضور دارد.

/

 
سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا