کهگیلویه و بویراحمد

دعوت از کهگیلویه و بویراحمدی‌های فاقد بیمه جهت «بیمه فراگیر خانواده ایرانی»

عباس نورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: بر اساس این طرح، هر ایرانی فاقد پوشش بیمه اجتماعی ، می‌تواند با انعقاد قرارداد بیمه و آغاز بیمه‌ پردازی ، از خدمات و حمایت‌های متنوع بیمه‌ای تامین اجتماعی مانند بازنشستگی، ازکارافتادگی و پرداخت مستمری به بازماندگان واجد شرایط بهره‌مند شود.

  نورمحمدی اظهار داشت: ثبت‌نام و بیمه‌پردازی در این طرح، بسیار ساده و بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب این سازمان است و علاقمندان می‌ توانند همه مراحل انعقاد قرارداد و پرداخت حق بیمه را به صورت غیرحضوری  و از طریق سامانه خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی به نشانی  es.tamin.ir  انجام دهند.

وی گفت: بیمه زنان خانه دار یکی از طرح های زیرمجموعه طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی است که بر اساس آن، زنان خانه دار و دختران مجرد دارای ۱۸ تا ۵۰ سال سن می توانند با انعقاد قرارداد و شروع بیمه پردازی از آن بهره من شوند.

   وی افزود: بیمه تامین‌اجتماعی دانشجویان یکی دیگر از طرح‌های زیرمجموعه این نوع  بیمه است و این امکان را فراهم می‌آورد که ایام تحصیلات دانشگاهی،  به عنوان سوابق موثر در بازنشستگی بیمه‌شدگان دانشجو لحاظ شود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: هم چنین صاحبان حرف و مشاغل آزاد و افرادی که از هیچ نوع پوشش بیمه ای برخوردار نییتند، می توانن با مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی و انعقاد قرارداد، از مزایای این نوع بیمه شامل بازنشستگی، ازکارافتادگی و پرداخت مستمری به بازماندگان واجد شرایط برخوردار شوند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا