کهگیلویه و بویراحمد

دعوت از کهگیلویه و بویراحمدی‌ها برای حضور حماسی در برنامه‌های دهه بصیرت

به گزارش برگزیده های ایران از یاسوج؛ حجت‌الاسلام حمزه پیشقدم دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد طی یادداشتی در خصوص روز ۹ دی آورده است: پیروزی حق بر باطل در همه زمان ها مصداقی دارد و همین قانون کلی و تخلف ناپذیر الهی است که رهروان راه حق را در برابر فتنه ها و مشکلات در هر عصر و زمانی امید بخشیده و قوی و نیرومند و پرنشاط می سازد؛ چرا که حق همچون آب، ثابت و ماندگار و باطل مانند کف، ناپایدار و فانی است. (رعد، ۱۷)

از جلوه های باطل نباید هراسید که ناپایدار و فانی است. حق باید با قدرت و کوبنده بر باطل هجوم آورد و به میدان بیاید تا خود را نشان دهد؛ همان گونه که مردم فهیم و با بصیرت ایران اسلامی در نهم دی ماه ۸۸، محکم و استوار با درک همین حقیقت،  و با حضور خود در میدان حق بر علیه باطل در حفظ نظام و انقلاب، *بصیرت* خود را نشان دادند و حرکتی ماندگار را در تاریخ انقلاب ثبت نمودند. 

از آن جایی که در شرایط فتنه، کار دشوارتر و تشخیص سخت تر است؛ اما در نهم دی ماه، دست قدرت خدا بار دیگر خود را نشان داد و مردم در آن شرایط سخت و غبارآلود با تبیین و روشنگری رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقابل فتنه گران ایستادند و این بار نیز دشمنان داخلی و خارجی در فتنه انگیزی ناکام ماندند.

نهم دی ماه امسال در آستانه ی دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مصادف شدن با ایام فاطمیه (س) است، که در دفاع از ولایت و ارزش های اسلامی و اطاعت پذیری از امام زمان خویش، جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند؛ و همچون خورشیدی فروزان، فراروی همه رهروان راه حق بوده و خواهند بود.

لذا  الگوگیری از مکتب و سیره و منش بی بی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) و شهید حاج قاسم سلیمانی، رمز موفقیت مردم ایران در خنثی نمودن توطئه های دشمنان داخلی و خارجی؛با وحدت، همدلی، بصیرت و تبعیت از ولایت فقیه است.

با تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و همچنین گرامیداشت دوازدهمین سالگرد حماسه ی پرشور و شعور نهم دی، *روز بصیرت و میثاق امت با ولایت،* از همه مردم و به ویژه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد دعوت می‌کنیم که با رعایت دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا، با شرکت در برنامه های تدارک دیده شده برای این روز عظیم و حماسه ساز، بار دیگر پای بندی و وفاداری خود را به ارزش های انقلاب اسلامی نشان داده و با آرمان های نظام و ولایت، تجدید میثاق نمایند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا