دعوت از کهگیلویه و بویراحمدی‌ها برای حضور حماسی در برنامه‌های دهه بصیرت

به گزارش برگزیده های ایران از یاسوج؛ حجت‌الاسلام حمزه پیشقدم دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد طی یادداشتی در خصوص روز ۹ دی آورده است: پیروزی حق بر باطل در همه زمان ها مصداقی دارد و همین قانون کلی و تخلف ناپذیر الهی است که رهروان راه حق را در برابر فتنه ها و مشکلات در هر عصر و زمانی امید بخشیده و قوی و نیرومند و پرنشاط می سازد؛ چرا که حق همچون آب، ثابت و ماندگار و باطل مانند کف، ناپایدار و فانی است. (رعد، ۱۷)

از جلوه های باطل نباید هراسید که ناپایدار و فانی است. حق باید با قدرت و کوبنده بر باطل هجوم آورد و به میدان بیاید تا خود را نشان دهد؛ همان گونه که مردم فهیم و با بصیرت ایران اسلامی در نهم دی ماه ۸۸، محکم و استوار با درک همین حقیقت،  و با حضور خود در میدان حق بر علیه باطل در حفظ نظام و انقلاب، *بصیرت* خود را نشان دادند و حرکتی ماندگار را در تاریخ انقلاب ثبت نمودند. 

از آن جایی که در شرایط فتنه، کار دشوارتر و تشخیص سخت تر است؛ اما در نهم دی ماه، دست قدرت خدا بار دیگر خود را نشان داد و مردم در آن شرایط سخت و غبارآلود با تبیین و روشنگری رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقابل فتنه گران ایستادند و این بار نیز دشمنان داخلی و خارجی در فتنه انگیزی ناکام ماندند.

نهم دی ماه امسال در آستانه ی دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مصادف شدن با ایام فاطمیه (س) است، که در دفاع از ولایت و ارزش های اسلامی و اطاعت پذیری از امام زمان خویش، جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند؛ و همچون خورشیدی فروزان، فراروی همه رهروان راه حق بوده و خواهند بود.

لذا  الگوگیری از مکتب و سیره و منش بی بی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) و شهید حاج قاسم سلیمانی، رمز موفقیت مردم ایران در خنثی نمودن توطئه های دشمنان داخلی و خارجی؛با وحدت، همدلی، بصیرت و تبعیت از ولایت فقیه است.

با تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و همچنین گرامیداشت دوازدهمین سالگرد حماسه ی پرشور و شعور نهم دی، *روز بصیرت و میثاق امت با ولایت،* از همه مردم و به ویژه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد دعوت می‌کنیم که با رعایت دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا، با شرکت در برنامه های تدارک دیده شده برای این روز عظیم و حماسه ساز، بار دیگر پای بندی و وفاداری خود را به ارزش های انقلاب اسلامی نشان داده و با آرمان های نظام و ولایت، تجدید میثاق نمایند.

انتهای پیام/


admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

فراکسیون «جهش تولید با مشارکت مردم» در مجلس آتی تشکیل می‌شود

علی نیکزاد از تلاش برای تشکیل یک فراکسیون اقتصادی جدید در مجلس دوازدهم با نام…

1 دقیقه ago

۳ اقدام مجلس برای ساماندهی عملکرد بانک‌ها

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس درباره اقدامات پارلمان برای ساماندهی عملکرد بانک‌ها، گفت: در برنامه…

3 دقیقه ago

برگزاری دوره مشترک کارآفرینی دانشگاه امیرکبیر و روسیه

دوره بین المللی مشترک ایران و روسیه با عنوان "کارآفرینی و مهارت‌های آینده" با هدف…

5 دقیقه ago

گروه‌های جهادی هوشمندانه در جنگ شناختی فعالیت می‌کنند

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در این دوران با جنگ شناختی هم مواجه هستیم. ابزار…

7 دقیقه ago

ترکیب سیاسی مجلس دوازدهم به کدام سمت و سو می‌رود؟

با اعلام اسامی ۴۵ منتخب باقی مانده انتخابات مجلس، تکلیف ۲۹۰ کرسی بهارستان برای دوره…

8 دقیقه ago

ویترین برگزیده های ایران شماره ۶۶۳/ «هیاهو با حاصل‌جمع صفر»

با اعلام اسامی ۴۵ منتخب باقی‌مانده انتخابات مجلس شورای اسلامی تکلیف ۲۹۰ کرسی بهارستان برای…

9 دقیقه ago