سیاسی

دعوت یک حزب برای مشارکت در انتخابات مجلس

دعوت یک حزب برای مشارکت در انتخابات مجلس

– اخبار سیاسی –

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برگزیده های ایران، جمعیت اعتلاء نهادهای مردمی انقلاب اسلامی در آستانه آغاز پیش ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس از نخبگان و اساتید حوزه و دانشگاه برای ثبت نام و اعلام کاندیداتوری در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت به عمل آورد.

متن اطلاعیه جمعیت اعتلاء نهادهای مردمی انقلاب اسلامی  بدین شرح است:

انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان» اسفند ماه امسال  در شرایطی برگزار خواهد شد که دشمنان و بدخواهان ملت ایران با سیاه‌نمایی‌، تخریب‌ و توطئه‌های مختلف جنگ ترکیبی تمام عیاری براه انداخته و بدنبال القاء یأس و ناامیدی و دلسرد نشان دادن مردم و ایجاد شکاف بین حاکمیت ومردم و ایجاد دیوار بی اعتمادی بین مردم ومسئولین می باشد. در چنین شرایطی انتخابات پرشور و مشارکت حداکثری می‌تواند مظهر اقتدار و همبستگی ملی باشد. 

بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در زمان حیات خویش بر حضور مردم در صحنه‌های مختلف به ویژه انتخابات تأکید داشتند و مقام معظم رهبری نیز در همه مقاطع با تأکید بر لزوم مشارکت فعال و گسترده مردم در انتخابات  آن را پشتوانه استمرار نظام اسلامی و غلبه بر توطئه‌های دشمنان عنوان می کنند از نظر ایشان اینکه چه کسی انتخاب شود، مسأله اوّل نیست. مسأله اوّل این است که مردم، پرشور و یکپارچه در انتخابات شرکت کنند و سطح مشارکت بعنوان یک مؤلفه اقتدار بالا باشد.

جمعیت اعتلاء نهادهای مردمی  انقلاب اسلامی با توجه به آغاز پیش ثبت نام داوطلبین شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و در راستای غلبه بر تبلیغات منفی و مسموم دشمنان قسم خورده‏ ملت ایران، از همه نخبگان، اساتید حوزه و دانشگاه، صاحبنظران و فرهیختگان بویژه  بانوان نخبه دعوت می کند با ثبت نام در انتخابات مجلس، زمینه و شرایط مفیدی برای افزایش مشارکت و رقابت انتخاباتی و تحقق چهار راهبرد رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر مشارکت، رقابت سالم، امنیت و سلامت انتخابات را فراهم سازند.

بدون تردید مردم با مشاهده حضور افراد نخبه و دانشگاهی دلسوز و متعهد در صحنه رقابت انتخاباتی ، انگیزه بیشتری برای شرکت در پای صندوق های رأی خواهند داشت و در این صورت بنا به فرمایش مقام معظم رهبری «حضور در انتخابات یکی از مستحکم ترین شیوه هایی است که ملت می تواند مقابل خدعه دشمنان و توطئه  مستکبران در پیش گیرد.

دبیرکل جمعیت اعتلاء نهادهای مردمی انقلاب اسلامی
زهره الهیان

به گزارش برگزیده های ایران، پیش ثبت‌نام برای داوطلبان حضور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از دوشنبه (۱۶ تا ۲۲ مرداد ماه) آغاز شده است.

انتهای‌پیام/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا