کهگیلویه و بویراحمد

دغدغه‌های استاندار برای انتخاب نیرو/احمدزاده: در استخدام ها از ۲۰۰ نفر ۱۰ اصولگرا انتخاب نشده‌اند

به گزارش برگزیده های ایران از یاسوج سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست با اعضای شورای مرکزی شورای وحدت استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: انقلابی ها کسانی بودند که به خیابان آمدند و پشت میز نشستند در فتنه ۸۸ در میدان بودند و دیدیم که درگیری تمام قد و جانانه میان عده‌ای برای به زمین زدن انقلاب و عده‌ای انقلابی صورت گرفت.

وی گفت: بعضی دولت ها کاملا وابسته و غرب گرا بودند و بعضی دولت‌ها نیز متشتت بودند و بینش خاصی نداشتند و این اولین باری است که دولت انقلابی شکل گرفته که دنبال فسادستیزی و عدالت محوری است و مسئولانی از جنس خود مردم می‌خواهد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه دغدغه های شما واقعی است آنچه از ما خواسته شده به حق است نظر همین است که از نیروهای ارزشی ولایی انقلابی و پاک دست استفاده شود.

وی ادامه داد: جریان انقلابی هم شاخه شاخه شده که الان به آن نمی‌پردازیم و باید به مرحله‌ای برسیم که همه نیروهای انقلابی را یکجا ببینیم مهم این است که از یک تفکر و جریان استفاده کنیم و باید یک کف را در نظر بگیریم مشکل در استان این است که کف را در نظر نمی گیریم.

وی با بیان اینکه تغییرات یک اندازه دیر شده گفت: همه به من مربوط نمی‌شود حداقل این است که از این جمع چهار نفر را انتخاب کرده‌ام و البته ایرادی که مثلا به این جمع است بیشتر از چند جوان در این جا نمی‌بینم هر چند جمع استخوان خرد کرده‌ای برای انقلاب است اما در کنار شما باید جوانان باشند تا برای آینده نیروسازی شود.

استاندار با مثالی در خصوص بکارگیری نیروی جوان در استان گفت: آمدم جوانی را انتخاب کنم اما بعضی ها گفتند وزن ندارد دیدم که این جوان در حال نابودی است و استخوان‌هایش خرد می شود که به خاطر حفظ حرمت همان جوان دیگر جلو نرفتم.

احمدزاده افزود: این استان چهار تا معاون می‌خواهد به اشخاص سهمیه نمی‌دهم بلکه به مناطق و جمعیت نگاه می‌کنم به دنبال انتخاب یک معاون بانو بودم اما به شرایط نرسیدم ولی شاید در آینده انتخاب کنم.

احمدزاده بیان کرد: یکی از شاخص‌ترین نیروها با یکی از افراد در حال گفت‌وگو بود و می‌گفت احمدزاده به تمام معنا ما را له کرده در حالی که هنوز یک مدیر نگذاشته بودم.!!.

وی گفت: این قدر برای انتخاب یک مدیر باید وسواس به خرج بدهیم و تحمل به خرج بدهیم البته که نمی‌توانم همه را از یک منطقه بگذارم باید توازن در مدیریت استان باشد تا مردم ناامید نشوند.

استاندار افزود: تاخیرات به دلیل مشکل با نمایندگان نیست بلکه در قانع کردن نیروهاست چگونه بگویم که برخی‌ها مدیریت ها را کسر شان می دانند و حتماً باید معاون استاندار باشند.

وی افزود: در خصوص نمایندگان بی انصافی نشود برای مثال وقتی خواستیم کسی را برای جایی انتخاب کنیم علی‌رغم اینکه آن فرد به نماینده رای نداده بود و با نماینده مشکل داشت اما آقای نماینده تاکید می‌کرد که از او استفاده کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه نشست خود با شورای وحدت گفت: پیکره استانداری و فرمانداری ها را تا هفته آینده تثبیت می‌کنیم و ادارات کل هم کسانی مدنظر هستند و البته به خاطر پیشینه‌ها کمی با احتیاط هستیم.

وی افزود: برخی ها را که زیر و رو می‌کنم نمی‌توانم برای کارها آنها را انتخاب کنم افراد کار بلد می خواهم از بیرون هم نمی‌توان نیرو آورد چون در میدان حضور نداشته‌‌اند.

استاندار گفت: دویست و اندی نفر برای استانداری بکار گرفته‌‌اند و همه ادارات را از نیروهای ماقبل پر کرده‌اند در استخدام ها از ۲۰۰ نفر ۱۰ نفر آنها هم نیروهای اصولگرا انتخاب نشده‌اند به ندرت نیروهای ارزشی را پذیرفته‌اند در دانشگاه ها و ادارات پر شده از این نیروها، هیئت علمی دانشگاه‌ها را نگاه کنید به ندرت می توان در آنها نیروی اصولگرا پیدا کرد.

وی گفت: برای این موضوع حتی در مقابل وزیر هم ایستاده‌ام چرا که می خواهم مجموعه را خودم انتخاب کنم برای مثال دو نفر را مد نظر قرار دادند اما من ایستادم و انتخاب نمی‌کنم چگونه فردی که دولت را قبول ندارد برای دولت کار خواهد کرد دنبال انتخاب نیروی دست پاک هستم اما زمینه فراهم نیست.

استاندار ادامه داد: تاخیرات دست ما نیست زودتر از این نمی شود مدیر انتخاب کرد وزارت اطلاعات هم درگیر استعلامات است تا این زمان هم کوتاهی نکردیم هر چند افرادی را انتخاب کردیم و منتظر استعلام آنها هستیم دنبال تنش در چینش‌ها نیستیم و دنبال تنش میان اصولگرایان هم نیستیم.


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا