کهگیلویه و بویراحمد

دفن بهداشت در اطراف مسکن مهر نجف‌آباد یاسوج!/لطفا دستگاه مسئول را بیدار کنید+تصویر و فیلم

به گزارش برگزیده های ایران از یاسوج؛ از شهر یاسوج به عنوان پایتخت طبیعت ایران یاد می‌کنند و چند سالی هست که این نام پر طمطراق را روی شهر یاسوج گذاشته‌‌اند اما وقتی به اطراف و اکناف این شهر و حتی درون آن نگاه می‌کنیم بویی از پایتخت طبیعت نبرده و روز به روز بر نازیبایی و جلوه‌های نازیبای آن افزوده می‌شود.

در اطراف شهر یاسوج سکونت‌گاه‌هایی وجود دارد که رنگ و روی خوبی ندارند و از هر ورودی که به شهر یاسوج ورود کنی اثری از زیبایی و نظم و مقرارات دیده نمی‌شود.

دستگاه‌های مختلف وظیفه خود را انجام نمی‌دهند و هر کدام منتظر ورود دیگری مانده است ارتباط میان دستگاه‌ها برای رفع مشکلات مردم در حد صفر است و همین بیگانگی دستگاه‌ها با یکدیگر موجب شده تا شهر یاسوج و اطراف آن روز به روز برای زندگی کردن وضعیت سخت‌تری داشته باشد.

یکی از مکان‌هایی که به هیچ وجه زیبنده شهر یاسوج و نام پایتخت طبیعت ایران نبوده اطراف مسکن مهر نجف‌آباد درست چسبیده به این شهر است که معلوم نیست متولی آن چه کسی بوده و چرا این وضعیت افتضاح در مسکن مهر نجف‌آباد همچنان به حال خود باقی مانده است.

فاضلابی که در مدخل این واحدهای مسکونی جاری است و علاوه بر این که موحب بیماری می‌شود چهره آن نقطه از شهر یاسوج را زشت کرده است سؤال این است که متلی کیست و چرا مسئولان ارشد استانی چنین موضوعاتی را پی‌گیری نکرده و تذکر لازم را به دستگاه خاطی و سهل انگار نمی‌دهند.

سؤال از دانشگاه علوم پزشکی این است که مگر شما متولی بهداشت نیستید؟ چرا به دستگاه سهل‌انگار تذکر نمی‌دهید چرا از دستگاه سهل‌انگار شکایت نمی‌‌کنید و چرا زبان در نیام برده‌اید و برای سلامتی و جلوگیری از بیماری مردم و فرزندان آن‌ها حرفی نمی‌زنید و سکوت کرده‌اید.

 

 

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا