اخبار ورزشی

دلافوئنته: صعود به یورو ۲۰۲۴ نشان از تعهد و مسئولیت‌پذیری‌ ما دارد

دلافوئنته: صعود به یورو ۲۰۲۴ نشان از تعهد و مسئولیت‌پذیری‌ ما دارد

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، تیم ملی فوتبال اسپانیا شب گذشته (یکشنبه) موفق شد به لطف گل دقیقه ۴۹ پابلو گاویرا با نتیجه یک بر صفر میزبانش نروژ را از پیش‌ رو بردارد و صعود خود از گروه A مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۴ به مرحله پایانی این رقابت‌ها را قطعی کند. پس از اخراج لوئیس انریکه از سرمربیگری تیم ملی فوتبال اسپانیا در پی حذف این تیم در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، لوئیس دلافوئنته جانشین او در تیم ملی اسپانیا شد و در دومین بازی که هدایت این تیم برا برعهده داشت با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب اسکاتلند شدند که همین باعث شد تا تردیدهایی در مورد انتخاب او به وجود بیاید، اما از آن زمان اسپانیا هر چهار بازی خود در مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۴ برده و در کنار به ثمر رساندن ۱۶ گل، دروازه‌ خود را هم بسته نگه داشته است. آنها همچنین در ماه ژوئن قهرمان لیگ ملت‌های اروپا شدند.

لوئیس دلافوئنته پس از قطعی شدن صعود تیمش به مرحله پایانی یورو ۲۰۲۴ گفت: خوشحالم چون فکر می‌کنم تیم به شکلی استثنایی رشد کرده است. این احساس وجود دارد که حالا تیمی متحد و منسجم داریم، اینکه تیمی برای آینده وجود دارد که ما را بیش از همه هیجان‌زده می‌کند. بازیکنان ما از موقعیت‌های نه چندان خوب و از موقعیت‌های خوب نیز چیزهای زیادی یاد می‌گیرند. ما مطمئن بودیم که خیلی از متن خارج نشده‌ایم، منظورم این است که آنچه را که نیاز به تغییر داشت، اصلاح کردیم و فهمیدم چه چیزی باید تغییر کند.

زور هالند و یارانش به اسپانیا نرسید/ ترکیه صعود کرد، کرواسی باخت

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا تصریح کرد: ما همه چیزهایی که تجربه کرده‌ایم را به خاطر می‌آوریم. ما در این مسیر متحد بودیم و این را نشان دادیم. کارهای زیادی برای رسیدن به این جایگاه انجام شده است و صعودمان به مرحله پایانی یورو ۲۰۲۴ نشان از تعهد و مسئولیت‌پذیری این تیم است.

اسپانیا در حال حاضر به خاظر تفاضل گل بهتر نسبت به اسکاتلند در رده دوم جدول رده‌بندی گروه A مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۴ است و ماه آینده در دو بازی پایانی خود در این رقابت‌ها باید به مصاف تیم‌های قبرس و گرجستان برود.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا