Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
دلیل جلوگیری از حضور تاجگردون در دانشگاه آزاد یاسوج/آیا استانداری مانع کار شده است؟ - خبرگزاری برگزیده های ایران
کهگیلویه و بویراحمد

دلیل جلوگیری از حضور تاجگردون در دانشگاه آزاد یاسوج/آیا استانداری مانع کار شده است؟

به گزارش برگزیده های ایران از یاسوج، نشست روز ۱۶ آذر با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در محل دانشگاه یاسوج برگزار شد در این نشست دانشجویان در خصوص موضوعات مختلف سوالاتی را مطرح کردند.

به گزارش فارس بهراد شفیعیان از انجمن اسلامی دانشگاه آزاد یاسوج در این نشست به موضوع دعوت از غلامرضا تاجگردون در دانشگاه آزاد یاسوج و عدم اجازه به حضور وی در این دانشگاه انتقاد کرد و گفت: متاسفانه به ما گفته‌اند که شورای تامین استان اجازه نداده چنین نشستی با غلامرضا تاجگردون نماینده پیشین شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی برگزار شود. 

در اثنای انتقاد این دانشجو استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: حضور یا عدم حضور تاجگردون در دانشگاه آزاد هیچ ربطی به شورای تامین نداشته و دخالتی در آن نداشتند.

در ادامه شفیعیان تصریح کرد: به ما گفتند به دلیل اینکه اعتبار نامه ایشان رد شده صلاحیت حضور در دانشگاه را ندارند اینها دلیل نمی‌شود که نگذارند تاجگردون به دانشگاه بیاید.

وی در ادامه گفت برنامه ای برای سد تنگ سرخ داشتیم اما مسئولان آب منطقه‌ای به این جلسه نیامد تا بتوانیم وضعیت را به کمک کارشناسان آنها برای مردم تبیین کنیم تا مردم بدانند که در سد تنگ سرخ چه خبر است.

در ادامه حجت‌الاسلام قلندری رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های استان در خصوص این انتقاد شفیعیان گفت آیین نامه می گوید شورای نظارت بر تشکل ها می‌توانند در مورد چنین مسائلی تصمیم بگیرند و ربطی به شورای تامین و اداره اطلاعات استان ندارد.

 وی گفت: آیین نامه صراحتاً به شورای سه نفره موضوع را واگذار کرده است که این موضوع نیز در خود دانشگاه آزاد یاسوج مورد بررسی قرار گرفته و استانداری هیچ دخل و تصرفی در اینکار نداشته خود دانشگاه تشخیص داده و گفته اند به صلاح خود آقای تاجگردون بوده که این جلسه برگزار نشود و شورا به صورت کتبی نیز دلایل خود را به تشکل دانشجویی گفته پس بهتر است که چنین موضوعی را چندان بزرگ نکنیم.

انتهای پیام/۸۲۰۰۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا