کهگیلویه و بویراحمد

دل پُر سرمایه‌گذار از اتحادیه میوه و تره‌بار/ دلال‌ها اجازه راه‌اندازی میدان میوه را می‌دهند؟

به گزارش برگزیده های ایران از یاسوج، دلیل اصلی بالا بودن قیمت میوه در کهگیلویه و بویراحمد نبود میدان میوه و تره‌بار است. میدانی که هر بار می‌رفت راه‌اندازی شود با کارشکنی‌هایی مواجه می‌شد به طوری که در مدت ۲۵ سال ۵ بار این طرح شکست خورد.

این روزها بحث راه‌اندازی میدان میوه و تره‌بار جدی شده و مسئولان اقتصادی و عمرانی پیگیری راه‌اندازی این میدان هستند.قرار است میدان میوه و تره بار پس فردا یکشنبه ۱۴ آذر راه‌اندازی شود. به همین منظور معاون امور عمرانی از روند آماده‌سازی این میدان بازدید کرد.

 

کیامرث حاجی‌زاده با تاکید بر اینکه زیرساخت‌های میدان میوه و تره‌بار فراهم شود، گفت: مسئولان استان با جدیت تمام به دنبال راه‌اندازی میدان میوه و تره در مرکز کهگیلویه و بویراحمد هستند.

شهردار یاسوج هم با اعلام حمایت از سرمایه‌گذار میدان میوه و تره‌بار گفت: قرارداد میان شهرداری و سرمایه‌گذار منعقد شده مراحل کار طی شده و آماده تخلیه بار میوه در غرفه‌ها هستیم.

اما خانم امیری سرمایه‌گذار میدان میوه و تره از عدم همکاری‌ صنف میوه و تره‌بار برای راه‌اندازی این میدان گلایه کرد.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از دغدغه‌های راه‌اندازی میدان میوه و تره بار گفت و ادامه داد: اتحادیه میوه و تره‌بار می‌گویند چون در جریان فراخوان راه‌اندازی میدان نبودیم با راه‌اندازی آن مخالفیم در حالی که فراخوان به صورت عمومی برگزار شده است.

 

امیری بیان کرد: همه در جریان راه‌اندازی میدان بودند اما یکسری مخالفت‌ها که دغدغه ما هم هست وجود دارد اگر اتحادیه همکاری نکنند همه این غرفه‌ها را خودمان پر می‌کنیم.

سرمایه‌گذار میدان میوه و تره‌بار  یاسوج خاطرنشان کرد: صنف میوه و تره‌بار  برای راه‌اندازی میدان همکاری نمی‌کنند پای دلال‌ها وسط است، خیلی‌ها  دوست ندارند این مکان راه اندازی شود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا