Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
دمای کرمانشاه به زیر صفر درجه رسید/ ابر‌های باران‌زا در راه استان - خبرگزاری برگزیده های ایران
کرمانشاه

دمای کرمانشاه به زیر صفر درجه رسید/ ابر‌های باران‌زا در راه استان

شهناز حق‌پرست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در کرمانشاه، در خصوص وضعیت جوی استان طی روزهای آتی، اظهار داشت: طبق تحلیلی که صبح امروز از نقشه‌های هواشناسی داشتیم، هوای استان تا ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری گاهی اوقات همراه با افزایش ابر خواهد بود.

وی ادامه داد: از بعدازظهر فردا (پنجشنبه) تا اواخر وقت روز جمعه یک موج ناپایدار از جو منطقه عبور می‌کند که این موج ضمن کاهش دمای هوا طی ساعاتی از روز در بعضی از ساعات سبب بارش باران به ویژه برای نواحی شرقی و نیمه شمالی استان می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: پیش‌بینی می‌شود بارش در ارتفاعات و گردنه‌های سردسیر به شکل برف باشد.

وی تصریح کرد: با خروج این موج از جو منطقه دمای هوا در روزهای شنبه و یکشنبه به طور محسوسی کاهش خواهد یافت به طوریکه دمای شبانه در بیشتر نقاط استان به زیر صفر درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

حق‌پرست خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای کرمانشاه بین حداقل یک درجه زیر صفر و حداکثر ۱۸ درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است.

انتهای پیام/پ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا